کد خبر : 1483109 | 03 دی 1396 ساعت 19:32 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

از کمالوند حمایت کامل می کنیم

عیسی زاده: نه رئال هستیم نه بارسا، صنعت‌نفتیم

عیسی زاده گفت: خیالتان راحت که دیگر اتفاقات گذشته تکرار نخواهد شد.

عیسی زاده: نه رئال هستیم نه بارسا، صنعت‌نفتیم

به گزارش "ورزش سه"، علی عیسی زاده پس از دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره بازی گفت: بچه های ما تلاششان را کردند و خوب بازی  را آغاز کردند اما به هر حال بازی های سنگین در آزادی و در زمان کمی برگزار شد که البته در این میان تعدادی از بازیکنانمان هم بیمار شده بودند و غیر از این کاری از دست تیم برنمی آمد.


او درباره اتفاقات اخیر این تیم گفت: آن چیزها و صحبت های آقای کمالوند دیگر پایان یافته است. خیالتان راحت که دیگر اتفاقات گذشته تکرار نخواهد شد.


وی درباره عدم حضور کمالوند در جمع آبادانی ها گفت: ما در بازی بعدی مان با استقلال هر نتیجه ای برای صنعت رقم بخورد باز هم از آقای کمالوند حمایت خواهیم کرد. مطمئنا در آن بازی انتقام این شکست را خواهیم گرفت.
عیسی زاده ادامه داد: ما نه رئال و نه بارسلونا هستیم؛ حتی آنها هم در این مدت کم و 5, 6 بازی پشت سر هم نمی توانند در جام حذفی بازی کنند. به خاطر آنکه به سازمان لیگ کمک کنیم و برنامه هایشان را برگزار کنند بازی پرسپولیس را در تعطیلات نیم فصل انجام دادیم و تعطیلاتی نداشتیم، از همین رو فشار زیادی به بچه های تیم ما وارد شده است، همانطور که با سازمان لیگ همکاری کردیم آنها هم باید این امکانات را در اختیار ما قرار دهند که بتوانیم در یک شرایط برابر با استقلال در جام حذفی رو به رو شویم.


وی درباره اوضاع مالی تیمش گفت: جلسات تمام مثبت بوده و در تهران برگزار شده است، یک تعداد از اعضای هیات مدیره ما در آبادان و یک تعداد در تهران هستند و این جلسه در تهران برگزار شد و همانطور که شاهد حضور نماینده استان آبادان بودید ایشان پیگیر مسائل و مشکلات صنعت نفت هستند.

دیدگاه‌ها