کد خبر : 1483124 | 03 دی 1396 ساعت 19:21 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

8 بازی و 14 گل خورده، 8 بازی و 5 گل خورده؛

آمار فوق العاده ده خسوس پس از فیروز !

ده خسوس که در 8 هفته ابتدایی لیگ هفدهم 14 بار گل خورده بود با حضور فیروز کریمی در 8 دیدار بعدی تنها 5 گل دریافت کرده است.

آمار فوق العاده ده خسوس پس از فیروز !

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد در 8 هفته ابتدایی لیگ شرایط بسیار بدی داشت و در خط دروازه این تیم نیز ده خسوس علیرغم روزهای خوبی که در فوتبال ایران به یادگار گذاشته بود، روزهای خوبی را پشت سر نمی گذاشت.


اما با حضور فیروز کریمی همه چیز در تیم دوم شهر تبریز تغییر کرده و حالا آنها برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنند. گسترش فولاد که تا پیش از ورود فیروز کریمی 14 بار گل خورده بود، در 8 دیدار بعدی تا هفته شانزدهم تنها 5 گل خورده تا شرایط خوبی در خط دفاعی داشته باشد و امروز فرناندو ده خسوس گلر برزیلی گسترشی ها که قهرمانی لیگ برتر را نیز در کارنامه دارد، موفق شد هفتمین کلین شیت فصل و چهارمین کلین شیت خود را پس از حضور فیروز کریمی پشت سر بگذارد. ده خسوس در نیم فصل برابر سپیدرود، سیاه جامگان و نفت تهران در زمان بوناچیچ موفق به ثبت کلین شیت شده بود و پس از حضور فیروز کریمی در مقابل سپاهان، صنعت نفت، پدیده و پارس جنوبی جم هم این موفقیت را تکرار کرد.


ده خسوس که در هفته پایانی نیم فصل اول نیز روز بسیار خوبی را برابر پدیده که یکپارچه حمله می کرد، پشت سر گذاشته بود در شهر جم نیز یکی از روزهای خوبش را پشت سر گذاشت و بارها با واکنش های خوب خود و البته خروج های به موقع مانع از گلزنی مهاجمین تارتار شد تا تیمش به رتبه هفتم جدول رده بندی صعود کند و بار دیگر نامش را به عنوان یکی از گلرهای برتر لیگ هفدهم سر زبان ها بیاندازد.

 

دیدگاه‌ها