کد خبر : 1483212 | 04 دی 1396 ساعت 10:16 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

زهیوی: گل زدم اما کری نخواندم

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان گفت برای فولاد و مردم خوزستان گلزنی کرده است.

زهیوی: گل زدم اما کری نخواندم

رحیم زهیوی در گفت و گو با "ورزش سه" اظهار کرد:‌ به نظرم تساوی عادلانه بود و البته بیشتر حق ما بود که برنده بازی باشیم که خدا نخواست. اما خدا را شکر که گل مساوی را زدیم و گلم را به پدر عزیزم تقدیم می کنم.

 

وی بیان کرد: از بازگشت حسن بیت‌سعید خیلی خوشحالم و بازیکنی است که می تواند به فولاد کمک کند. او بازیکن خوبی است و زمانی که وارد زمین شد، می دانستم که می‌تواند کاری انجام دهد.  خدا را شکر خوب بازی کرد و گل تساوی را هم زدیم.

 

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان درباره آقای گلی هم عنوان کرد:‌ من یک مدت مصدوم بودم و اصلا حال و روز خوبی نداشتم؛ اما خدا را شکر برگشتم و از زمانی که به تیم اضافه شدم، نتیجه خوبی گرفته‌ایم و تمام تلاشم را اول برای فولاد و بعد برای آقای گلی می‌کنم.

 

وی افزود: مطمئن باشید فولاد تیمی منسجم و قوی است که از کادرفنی و بازیکنان بسار خوب بهره می‌برد. تلاش می‌کنیم به همین روند ادامه دهیم و جزو سه تیم اول باشیم.

 

زهیوی درباره گلزنی به علیرضا بیرانوند هم گفت: من دوست ندارم کسی را تحقیر کنم. او گلر خوبی است و گلر تیم‌ملی هم است. او برای همه قابل احترام است، به هر حال فوتبال همین است. من به علی گل نزدم و برای مردم خوزستان و فولاد گلزنی کردم. خبری از اس ام اس و کری خوانی هم نبود.

دیدگاه‌ها