کد خبر : 1483225 | 04 دی 1396 ساعت 10:58 | 20K بازدید | 2 دیدگاه

کرار، سه شوت و دیگر هیچ (عکس)

هافبک عراقی صنعت نفت، روز خوبی را در ورزشگاه آزادی سپری نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار که نخستین گام هر دو تیم در نیم فصل دوم به حساب می آمد، با برتری قاطع و چهار گله استقلال به پایان رسید.

 

در فصل جاری تیم صنعت نفت از چند بازیکن خارجی با کیفیت و با سابقه در فوتبال ایران بهره می برد و توسط این بازیکنان در بازی های بسیاری از جمله بازی رفت مقابل همین تیم استقلال موفق شد به حریفان غلبه کند. مهم ترین رکن موفقیت های نسبی صنعت در نیم فصل اول لیگ هفدهم بدون تردید کرار جاسم بوده است.

 

هافبک عراقی نفتی ها در اولین حضورش در نیم فصل دوم اما روز کم فروغی داشت و مقابل تیم سابق خود نتوانست روند تاثیرگذاری اش در بازی های صنعت نفت را تداوم بخشد. عملکرد کرار در بازی دیروز به سه شوت خلاصه شد که توسط دروازه بان آماده این روزهای استقلال مهار شد.

 

پس از ناکامی کرار و البته سایر بازیکنان نفت در ایجاد روزنه در خط دفاعی استقلال، هافبک جنجالی صنعت نفت شروع به پرخاشگری و ایجاد درگیری لفظی با فرشید باقری کرد تا نشان دهد از روال معمولش فاصله نگرفته و همیشه استراتژی ایجاد تنش و جنحال را در روزهای ناموفق پیاده می کند.

 

حالا پس از این ناکامی در بازی مقابل استقلال، کرار و هم تیمی هایش به انتظار دیدار روز یازدهم دی ماه در جام حذفی می نشینند تا شاید بتوانند در آن بازی، ضمن جبران این شکست سنگین، به شکست ناپذیری مقابل استقلال در آبادان ادامه دهند.

 

 

دیدگاه‌ها