کد خبر : 1483280 | 04 دی 1396 ساعت 14:40 | 102.1K بازدید | 0 دیدگاه

از 2017 رویایی تا 2018 کابوس وار

فرصت 50 روزه زیدان برای نجات موقت رئال

دیگر هیچ راهی برای قهرمانی لالیگا وجود ندارد. این جام برای مدیران رئال فراموش شده است؛ با وجود اینکه آن را به صورت علنی عنوان نمی کنند.

فرصت 50 روزه زیدان برای نجات موقت رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از شکست در ال کلاسیکو به احتمال قریب به یقین یکی از جام های فصل(لالیگا) را از دست داده ولی هنوز برای دو جام دیگر شانس دارد. 

حالا امید اصلی و حیاتی رئال به لیگ قهرمانان معطوف شده است و از بد حادثه، 50 روز دیگر رئال باید در یک هشتم نهایی به مصاف پی اس جی برود. یکی از آن مصاف های غیرمنتظره و دشواری که حداقل رئال در یک هشتم نهایی به ندرت آن را تجربه کرده است.

در واقع پی اس جی دشوارترین حریفی بود که ممکن بود در این مرحله به رئال برخورد کند.

 

 

1262188

 

 

هیچکس 5 جامی که زیدان برای رئال در سال 2017 به ارمغان آورد را فراموش نکرده؛ ولی شکست سنگین 0-3 در برنابئو به بارسا نیز فراموش نشدنی است؛ شکستی که باعث شد رئال در خانه خود قافیه لالیگا را عملا به بارسا ببازد.

 

پرز و سانچز، رئیس رئال و دست راست او، وقتی فهرست 18 نفره برای بازی با بارسا اعلام شد و تنها یکی از خریدهای تابستانی در آن حضور داشت، متوجه اشتباهات خود در انتقالات تابستانی شدند. آنها به خوبی واقفند که در تابستان، بیهوده روی تیم برنده ریسک کردند و به جای تقویت تیم با ستاره ها، به جوانان مستعدی که زیدان هنوز شجاعت حساب کردن روی آنها را ندارد، اعتماد کردند.

 

 

1245576

 

 

آنها 30 روز فرصت دارند تا بلکه با جذب دو سه بازیکن خوب، حداقل به برخی بازیکنان ثابت فعلی هشدار دهند که بدون جانشین نیستند. البته که در انتقالات زمستانی به ندرت بازیکنی در حد و اندازه های رئال یافت می شود و برخی مواقع حتی خرید در این پنجره، به ضرر رئال نیز تمام شده است.

 

در خط دروازه، احتمالا کپا به رئال اضافه می شود تا رقیبی جدی برای ناواس شود. رئال در خط دفاع و حمله نیز نیاز به هوای تازه دارد هرچند که زیزو همچنان روی بنزما حساب می کند و علاقه ای به تقویت فاز تهاجمی خود ندارد.

 

 

1243970

 

 

پرز حالا به خوبی می داند که حساب کردن روی مثلث BBC چه اندازه اشتباه بوده و ای کاش کیلیان امباپه را به هر قیمتی جذب می کرد. ستاره ای که حالا در پی اس جی بازی می کند و پس از نیمار، در کنار کاوانی، بزرگترین خطر برای رئال در یک هشتم نهایی محسوب می شود.

 

زیدان و مسئولان رئال تنها 50 روز فرصت دارند تا حداقل تیم را به صورت موقت نجات دهند. رئال در صورت حذف کردن پی اس جی، به صورت تاریخی این شانس بزرگ را دارد تا با موفقیت در مراحل بالاتر فصل خود را نجات دهد. یک جام که از دست رفت ولی همچون سال 2016، زیدان می تواند با قهرمانی چمپیونزلیگ، جبران مافات کند.

.

دیدگاه‌ها