کد خبر : 1483283 | 04 دی 1396 ساعت 14:55 | 42K بازدید | 2 دیدگاه

بالاتر از رکورد لذت بالا بردن جام است

بیرانوند: رکورد؟ امروز متوجه شدم

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از رکورد جالب توجه خود مدعی است از این ماجرا بی‌خبر بوده است.

بیرانوند: رکورد؟ امروز متوجه شدم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند توانست رکورد 17 ساله فوتبال ایران برای بسته نگه داشتن دروازه را روز گذشته در جریان جدال با فولاد خوزستان بشکند و اکنون با 719 دقیقه جانشین آرمناک پطروسیان شده است.


گلر شماره یک پرسپولیس که مدعی اصلی شکستن رکورد عدم دریافت گل بود، در نهایت توانست به این مهم دست یابد و در جریان دیدار با فولاد خوزستان از رکورد دروازه‌بانانی مثل علی حسنی صفت، وحید طالب‌لو، فرناندو دخسوس و در نهایت آرمناک پطروسیان که رکورد 17 ساله از خود به جا گذاشته بود عبور کند. نکته جالب اما اظهار بی‌اطلاعی این دروازه‌بان از این اتفاق است و مدعی است طی روزهای اخیر تمام تمرکز خود را روی تمرینات و مسابقه قرار داده بود و روز بعد از بازی با فولاد و از طریق پیام دوستانش متوجه این موضوع شده است:  باور کنید اصلا نمی‌دانستم رکورد دارم یا قرار است رکوردی بزنم. امروز صبح از طریق دوستانم متوجه این موضوع شدم و اصلا هم برایم اهمیتی نداشت. می‌خواهم با پرسپولیس جام را بالای سر ببرم و این رکورد اصلا معنایی ندارد وقتی جام نگیری. بهترین لذت با پرسپولیس بالا بردن جام است.


وی در ادامه گفت: می‌خواهم در تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشم و برای حضوری موفق در جام جهانی تمریناتم را دنبال می‌کنم و روی آن تمرکز کرده‌ام.

دیدگاه‌ها