کد خبر : 1483375 | 04 دی 1396 ساعت 23:57 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

لطف بزرگ تریم و گالاتاسرای به مدافع سابق آرسنال

رسانه های ترکیه اعلام کردند که امانوئل ابوئه، مدافع سابق آرسنال و تیم ملی ساحل عاج، که شرایط دشواری را سپری می کند، قرار است به عنوان مربی تیم زیر 14 ساله های گالاتاسرای فعالیت کند.

لطف بزرگ تریم و گالاتاسرای به مدافع سابق آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی نشریه میرر گزارشی منتشر کرد که در آن فاش شده بود ابوئه که همراه با آرسنال در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 هم بازی کرده بود، به دلیل جدایی پر هزینه از همسرش، عملا دچار ورشکستگی شده بود و در خانه یکی از دوستانش زندگی می کرد. این ملی پوش سابق ساحل عاجی گفته بود که به دلیل مشکلاتی که با آن روبرو شده، حتی به خودکشی فکر کرده است.

 

 

1262250

 

او زمانی برای گالاتاسرای هم بازی کرده بود و به همین دلیل، انتشار این خبر واکنش زیادی از سوی هواداران این باشگاه در رسانه های اجتماعی داشت و اکنون سی ان ان ترک اعلام کرد که به درخواست فاتح تریم، قرار است ابوئه به عنوان یکی از مربیان تیم زیر 14 ساله های گالاتاسرای فعالیت کند.

 

ابوئه که از این پیشنهاد بسیار خوشحال شده بود، به سی ان ان ترک گفت:" اگر گالاتاسرای این مسئولیت را به من بدهد، خیلی خیلی خوشحال می شوم. فاتح تریم مانند پدر من است. من او را خیلی دوست دارم. من هرکاری بتوانم برای او می کنم زیرا او را خیلی دوست دارم."

دیدگاه‌ها