کد خبر : 1483430 | 05 دی 1396 ساعت 10:52 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

گلی که زدم، حاصل تلاش بازیکنان بود

پهلوان: قدرت واقعی‌مان را هنوز ندیده‌اید

هافبک سرباز تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش با دست پر از بازی با پرسپولیس خارج می شود.

پهلوان: قدرت واقعی‌مان را هنوز ندیده‌اید

به گزارش "ورزش‌سه"، احسان پهلوان در دیدار گذشته تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان یکی از بهترین بازیکنان تیم تبریزی بود. او در جریان این مسابقه علاوه بر اینکه یک گل زد، یک پنالتی هم برای تراکتورسازی گرفت. 


پهلوان درباره دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: خدا را شکر بازی خوبی از کار درآمد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در بازی قبلی نیز ما سزاوار باخت نبودیم و باید استقلال خوزستان را در جام حذفی شکست می‌دادیم ولی با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.


وی افزود: خوشبختانه در لیگ توانستیم با به ثمر رساندن 3 گل مقابل این تیم نتیجه بازی جام حذفی را جبران کنیم. هرچند می‌شد در این دیدار گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. به‌هرحال کسب 3 امتیاز در این دیدار برایمان خیلی مهم بود که توانستیم به این مهم دست‌یابیم.


هافبک تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با بچه‌ها هم‌قسم شده بودیم که حریف را شکست دهیم و با جبران نتیجه قبلی دل هواداران را شاد کنیم و خوشحالم که آن‌هایی که دیروز به ورزشگاه آمده بودند با رضایت کامل به خانه‌هایشان بازگشتند.


پهلوان تصریح کرد: به نظرم این بازی نشان داد که تیم ما چقدر روزبه‌روز هماهنگ‌تر می‌شود و مشخص شد که قدرت واقعی تراکتور هنوز نمایان نشده است و انشاالله موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.


وی درباره به ثمر رساندن نخستین گلش برای تراکتور گفت: بااینکه چندین موقعیت برای گلزنی داشتم توپ‌هایم تبدیل به گل نمی‌شد؛ ولی خدا را شکر زحمات بچه‌ها جواب داد و در آخرین دقایق مسابقه توانستم یک گل برای تیمم به ثمر برسانم و دل هواداران را شاد کنم.

این بازیکن با اشاره به دیدار مقابل پرسپولیس تأکید کرد: پرسپولیس در سال‌های اخیر تیم آماده‌ای داشته و بازی کردن مقابل این تیم سختی‌های خاص خودش را دارد ولی ما هم تراکتور هستیم و بازیکنان خوبی در اختیار داریم و تلاش می‌کنیم در آزادی نتیجه خوبی کسب کنیم و با دست‌پر از زمین مسابقه خارج شویم.


پهلوان عنوان داشت: از هواداران می‌خواهم روز جمعه به ورزشگاه بیایند و از تیمشان حمایت کنند تا ما با این هواداران پرشور با موفقیت از زمین مسابقه خارج شویم.

دیدگاه‌ها