کد خبر : 1483435 | 05 دی 1396 ساعت 11:09 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

چند برد به دست آوریم، کسی نمی تواند ما را پایین بکشد

کیانی: موتور تراکتور داغ داغ شده است!

کاپیتان تراکتورسازی نسبت به آینده تیمش بسیار خوشبین است و می گوید شرایط برای موفقیت فراهم است.

کیانی: موتور تراکتور داغ داغ شده است!

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی کیانی در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتورسازی درباره پیروزی شیرین 3 بر صفر مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داشتیم چراکه آنها برای دفاع از نتیجه برد خود در جام حذفی به تبریز آمده بودند ولی ما هم همدل و متحد شده بودیم تا امتیازات کامل این دیدار را کسب کنیم و خدا هم کمک کرد تا بتوانیم به پیروزی برسیم.


وی افزود: ما در این بازی 3 گل به ثمر رساندیم البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم ولی مهم‌تر از هر چیزی کسب 3 امتیاز بود که بتوانیم امتیازاتمان را در جدول رده‌بندی افزایش داده و به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر شویم.


کاپیتان تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با آمدن بازیکنان جدید وضعیت تیم بهتر شده است از این رو تلاش می‌کنیم به این روند مثبت ادامه دهیم و بازی که هواداران می‌خواهند را در زمین مسابقه به نمایش بگذاریم و شرمنده این هواداران پرشور نشویم و تراکتور را به روزهای اوجش برگردانیم.


کیانی تصریح کرد: ما از اول فصل همدل و هم‌صدا لیگ را آغاز کردیم و قدرتمندتر از گذشته پا به میادین مسابقه گذاشتیم. بازیکنانی هم که به‌تازگی به تیم اضافه شدند تلاش خود را به کار می‌گیرند تا خیلی زود با سایر نفرات هماهنگ شوند.


وی ادامه داد: سربازهای جدید تیم بازیکنان جوان و آینده داری هستند که می‌توانند با حضور در تراکتورسازی سال خوب فوتبالی‌ای پیش روی داشته و در آینده نیز از بهترین بازیکنان فوتبال ایران باشند.
بازیکن تراکتورسازی با اشاره به دیدار پیش روی مقابل پرسپولیس تأکید کرد: این دیدار شرایط خاص خودش را دارد و به نظرم این بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود. تیم ما فرصت اشتباه ندارد و برای بازگشت به جمع مدعیان باید در این دیدار 3 امتیاز را کسب کنیم.


کیانی اظهار داشت: با کمک هواداران در ورزشگاه آزادی فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم تا به امید خدا بتوانیم دست‌پر به تبریز بازگردیم. تیم ما در نیم‌فصل دوم متحول شده و فوتبال جذابی ارائه می‌دهد و انرژی مضاعفی که هواداران به تیم می‌دهند باعث می‌شود کسی نتواند مقابل این تراکتور ایستادگی کند.


وی گفت: ما 14 بازی پیش روی داریم که اگر بتوانیم 5، 6 برد پیاپی کسب کرده و به رتبه‌های بالای جدول برسیم کسی نمی‌تواند تراکتور را پایین بکشد. اگر فعلاً در جدول رده‌بندی جایگاه مناسبی نداریم به خاطر شرایط خاص نیم فصل اول است و اطمینان داشته باشید که شرایط این‌طور باقی نمی‌ماند.


کاپیتان تراکتورسازی با ذکر اینکه «موتور تراکتور به‌خوبی گرم شده است»، تصریح کرد: هواداران همیشه ما را در سرما و گرما شرمنده کردند و این را بدانند که از کادر مدیریتی تا فنی و بازیکنان همه برای شاد کردن دل آن‌ها از جان مایه می‌گذارند چون این تیم متعلق به هوادار است و با گرم شدن موتور تراکتور در هر دیداری فقط به کسب 3 امتیاز تلاش می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهم روز جمعه سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنند.


کیانی در پایان گفت: وقتی احساس می‌کنیم تنها هستیم و هواداران در ورزشگاه حضور پیدا نمی‌کنند روحیه ما هم تضعیف می‌شود. هوادار باید به ورزشگاه بیاید تا به بازیکنان یادآوری کند تراکتور چه تیم بزرگی است و چه هواداران پرشوری دارد. من مهدی کیانی از امروز تا آخر فصل از هواداران انتظار دارم سکوهای ورزشگاه‌ها در سراسر کشور پرکرده و از تیم محبوبشان حمایت کنند.

دیدگاه‌ها