کد خبر : 1483457 | 05 دی 1396 ساعت 12:53 | 26.5K بازدید | 4 دیدگاه

پایانی برای نیم فصل بی‌حاشیه

آخرین قهر کرار این بار در آبادان

هافبک عراقی صنعت نفت آبادان بعد از نیم فصل حضور در این تیم عاقبت به طور ناگهانی اعلام کرد که می خواهد از این تیم جدا شود اتفاقی که به دلیل تکرار، دیگر کسی را شگفت زده نمی کند.

آخرین قهر کرار این بار در آبادان

به گزارش " ورزش سه" جاسم کرار یک چهره عجیب و ویژه در فوتبال ایران است. هافبک عراقی که با فوتبال خوبش و البته اخلاق عجیب و غریبش همیشه مورد توجه بوده است. او شب گذشته اعلام کرد که به دلیل مشکلات و عدم اجرای تعهدات باشگاه از صنعت نفت جدا خواهد شد. اما این اولین بار نیست که جاسم کرار در میانه های فصل خواهان ترک تیمش است. او درواقع در بیشتر مواقعی که در تیم های ایرانی بازی کرده با چنین مشکلاتی مواجه شده و باید گفت این چهارمین جدایی نابهنگام جاسم کرار است.


بهترین نمایش فصل


جاسم کرار را می توان بهترین بازیکن خارجی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر به حساب آورد. صنعت نفت تا حدودی روی کاکل این بازیکن می چرخید و تا زمانی که کرار روی فرم بود این تیم نتایج خوبی هم گرفت. اما در دو بازی اخیر صنعت نفت مقابل پرسپولیس و استقلال وقتی در میانه های نیمه دوم تعویض شد مشخص شد کرار آن فرم همیشگی را ندارد. حالا کرار از وضعیت تیم ابراز نارضایتی کرده و خواهان ترک این تیم است.


سال مشت و سیلی


پیدا کردن روزهای بدون حاشیه جاسم کرار کار دشواری است. او تقریبا در نیم فصل اول لیگ امسال و دو سال اول حضورش در ایران کمترین حاشیه را داشته است؛ اما شاید خنده دار به نظر برسد که در این دوره های نیز کرار حواشی خاص خودش را داشته است. اولین بار نام جاسم کرار زمانی در فوتبال ایران مطرح شد که امیر قلعه نویی در لیگ ششم قصد داشت کرار را به خدمت بگیرد و استقلالی ها نیز ارسال لیست به کنفدراسیون فوتبال آسیا را بعد از عقد قرارداد با کرار انجام دادند و از آسیا حذف شدند. کرار سه سال بعد و در لیگ نهم به فوتبال ایران آمد و لباس تراکتورسازی را پوشید. او در دوران حضورش در تراکتورسازی دودرگیری جدی با داوران داشت. در بازی با پرسپولیس به داور مسابقه سیلی زد و 5 جلسه محروم شد. محرومیتی که باعث شد آن ماجرای معروف صندلی و پلاکارد و شعار «کرار کرار کرار...کرار کرار کرار» در پیست تارتان ورزشگاه یادگار امام تبریز رقم بخورد. محرومیت کرار به طرز عجیبی بخشیده شد اما او در اولین بازی های بعد از محرومیتش و در بازی تراکتور برابر ملوان به نشانه اعتراض به قضاوت برای داور دست زد و حتی هنگام تعویض از بیرون رفتن از زمین امتناع کرد.


استقلال؛ قسمت اول


جاسم کرار در لیگ یازدهم سرانجام به استقلال پیوست. یکی از پرستاره ترین استقلال های سال های اخیر که امیدواری زیادی نسبت به او وجود داشت اما در بازی استقلال برابر سایپا در جام حذفی کرار که یک متخصص ضربات ایستگاهی است با مجتبی جباری برسر زدن ضربه ایستگاهی در زمین درگیری پیدا کرد. جباری بعد از همان بازی اعلام کرد که جای او در استقلال است یا کرار و مشخص بود که استقلال جای مجتبی بود...


استقلال؛ قسمت دوم


در لیگ چهاردهم کرار جانشین مجتبی جباری در استقلال شد و دوباره به این تیم آمد. او در بازی قبل از دربی برابر تراکتور در تبریز به خاطر یک حرکت غیرورزشی کارت زرد گرفت و دربی را از دست داد. کرار در این فصل با داوران و بازیکنان کم حاشیه نداشت اما مشکل اصلی او که منجر به قهرش شد در لیگ پانزدهم رقم خورد. او معتقد بود که به او پول نداده اند و به همین دلیل او پیش از دربی اردو استقلال را ترک کرد و برای همیشه از این تیم رفت.


قهر از تراکتور


جاسم کرار در لیگ شانزدهم به تراکتورسازی پیوست اما در این تیم هم روزهای بدون حاشیه نداشت. او در تیم امیرقلعه نویی عملکرد خوبی داشت اما در بازی برابر ذوب آهن به دلیل بی انضباطی به کمیته انضباطی باشگاه رفت و جریمه شد. او همین کار را در بازی با صبا هم انجام داد و توسط داور اخراج شد و در نهایت با جریمه دیگری از سوی باشگاه مواجه شد. او بعد از این اتفاق در تمرینات با بازیکنان خداحافظی کرد و به کشورش رفت.


آخرین قهر کرار


جاسم کرار حالا از صنعت نفت آبادان هم قهر کرده است و این مطمئنا آخرین قهر این بازیکن نخواهد بود. او در این فصل هم عملکرد خوبی داشت اما با قهر و حاشیه ای که به وجود آورد دارد پایان ناخوشایند همیشگی را برای خودش رقم می زند؛ هرچند انگار جدایی کرار از فوتبال ایران نیز یک اتفاق بعید باشد و او شاید این بار و بعد از مدتی با یک تیم جدید دیگر در فوتبال ایران حضور یابد.

دیدگاه‌ها