کد خبر : 1483545 | 05 دی 1396 ساعت 18:46 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

با صدور کارت بازی ابراهیم عالمه؛

پایان مشکلات سپاهان در خط دروازه؟

با صدور کارت بازی ابراهیم عالمه این بازیکن می تواند با صلاحدید کرانچار در مقابل پدیده برای اولین بار برای سپاهان بازی کند.

پایان مشکلات سپاهان در خط دروازه؟

به گزارش "ورزش سه"، به طول انجامیدن جستجوهای سپاهان برای یافتن یک گلر مطمئن باعث شد تا ابراهیم عالمه در روزهای پایانی شروع نیم فصل دوم به اصفهان برسد و به همین دلیل مسئولان باشگاه نتوانستند کارهای اداری این بازیکن را به موقع انجام دهند و عالمه به دیدار ابتدایی نیم فصل دوم برابر سایپا نرسید.


اما در روزهای اخیر باشگاه سپاهان پیگیر کارهای صدور ITC این بازیکن شد و در نهایت با صدور کارت بازی گلر تیم ملی سوریه توسط کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ این بازیکن می تواند طلایی پوشان را در دیدار برابر پدیده همراهی کند.


محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ با تایید این خبر به "ورزش سه" گفت: « با تایید کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی کارت بازی ابراهیم عالمه نیز مانند شریفی صادر شد و این بازیکن مشکلی برای حضور در دیدار برابر پدیده ندارد.»


سپاهان تا پایان هفته شانزدهم از سه گلر خود یعنی لی اولیویرا، مهدی صدقیانی و کی خسروی در چارچوب دروازه اش استفاده کرد، اما هیچ یک از این سه بازیکن نتوانستند رضایت کرانچار را جلب کنند.


حالا با صدور کارت بازی عالمه انتظار می رود این بازیکن در مقابل پدیده از ابتدا راهی میدان شود و مشکلات سپاهان در چارچوب دروازه که در طول فصل به شدت آنها را اذیت کرده، رفع کند.

دیدگاه‌ها