کد خبر : 1483655 | 06 دی 1396 ساعت 13:23 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

با عدم صدور ITC بازیکن آلبانیایی؛

سپاهان همچنان بدون هافبک متخصص در میانه میدان

سپاهان همچنان بدون هافبک متخصص در میانه میدان!

سپاهان همچنان بدون هافبک متخصص در میانه میدان

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اینکه تیم سپاهان در پنجره زمستانی اقدام به خرید ادون حسنی هافبک آلبانیایی کرد؛ اما عدم صدور ITC این بازیکن سبب شد تا او اولین دیدار هفته اول لیگ هفدهم در دور برگشت را از دست بدهد و حالا به نظر می رسد کرانچار در دیدار برابر پدیده هم نمی تواند از این بازیکن استفاده کند.


این بازیکن در روزهای گذشته به آلبانی سفر کرده تا کارهای اداری مربوط به صدور ITC خود را دنبال کند و هر چه زودتر بتواند برای سپاهان راهی میدان شود؛ اتفاقی که در فاصله دو روز مانده تا دیدار برابر پدیده رخ نداده است.


طلایی پوشان اگرچه با پیگیری کارهای اداری ابراهیم عالمه می توانند از این گلر در چارچوب دروازه استفاده کنند؛ اما مصدومیت رافائل کریولارو هافبک برزیلی سپاهانی‌ها که در مقابل پدیده مانع حضور این بازیکن خواهد شد و همینطور فروش شاهین ثاقبی، همچنان شرایط سختی را در خط میانی این تیم رقم زده است و عدم حضور یک هافبک بازیگردان و خلاق مشکل سپاهانی ها حداقل در بازی پیش رو خواهد بود.


سپاهان که برای 15 بازی بالقوه حسنی را خریداری کرده تا در صورت مثبت بودن عملکردش، قرارداد این بازیکن را تمدید کند، با این وصف حالا 13 بازی بالقوه پیش روی این بازیکن برای اثبات توانایی هایش قرار دارد.


البته کرانچار در غیاب این دو بازیکن، علی کریمی را یک خط جلوتر برده و به احتمال فراوان در دیدار برابر پدیده نیز این تصمیم را تکرار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها