کد خبر : 1483685 | 06 دی 1396 ساعت 14:53 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

با همان روحیه به ایران آمده‌ام؛

عالمه: وقت‌کشی می‌کردم تا فشار ایران کمتر شود

گلر ملی پوش تیم فوتبال سپاهان می گوید که در بازی مقدماتی جام جهانی فشار ایران و مصدومیتش او را ناگزیر به وقت کشی کرده است.

ابراهیم عالمه گلر تیم ملی سوریه در گفتگو با "ورزش سه" در مورد پیوستن به لیگ ایران و بازی برای سپاهان گفت: تیم سپاهان تیم بزرگی است. به عنوان یک بازیکن حرفه ای دوست داشتم پیشرفت کنم.

 

تیم سپاهان صاحب تاریخ بزرگی است و می دانم لیگ ایران لیگ فوق العاده قوی و بزرگی  است و تاریخ زیادی هم دارد مثل تیم های سوریه و الاتحاد حلب که در آسیا مطرح بوده است. آمدم که به امید خدا به تیم کمک کنم و به دوران اوج برگردیم.

 

1262509


عالمه در مورد دیدار رفت برابر ایران در مقدماتی جام جهانی و اینکه در ذهن هواداران ایرانی خاطره خوشی از او به دلیل وقت کشی های مدامش وجود ندارد، اضافه کرد:  در مورد بازی مالزی من قبل از بازی مصدوم شده بودم و مصدومیتم فوق العاده حاد بود ولی به خاطر کشورم بازی کردم. خب این چیز طبیعی است؛ ایران فشار زیادی روی ما می آورد و من مجبور بودم در بعضی لحظات بازی را نگاه دارم. نه اینکه هدف وقت کشی داشته باشم ولی برای اینکه استحکام تیم ملی ایران را بگیرم؛ اما واقعیت این است که مصدوم بودم و با درد بازی می کردم و اگر وقت کشی هم کردم از قصد نبود.


گلر تیم ملی سوریه در مورد اینکه سپاهان در دو سال اخیر شرایط خوبی در چارچوب دروازه نداشته و اینکه چقدر امیدوار است با نمایش های خوب خود این ضعف را برطرف کند، اظهار داشت: من همان روحیه تیم ملی و تیم الاتحاد را به اینجا آورده ام و سعی می کنم بهتر هم باشم تا بتوانم در این لیگ قدرتمند بدرخشم؛ اول برای تیم سپاهان و بعد هم برای آینده خودم.

 

1262508


وی در پایان در مورد قرارداد 6 ماهه که در صورت عملکرد مناسب یک سال دیگر تمدید می شود، عنوان کرد: فعلا تمام تمرکزم روی این چهار ماه و نیم فصل است. بعد از آن هم هیچ مشکلی نیست و در آینده در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها