کد خبر : 1483695 | 06 دی 1396 ساعت 15:32 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

من آنچه شرط بلاغ است با تو می‌گویم اکبر

مهاجری: ایمانی به لژیونر شدن فکر کند نه 50 تومن بیشتر!

سرمربی پدیده با گلایه از حواشی به وجود آمده برای تیمش از اکبر ایمانی خواست به جمع شگردانش بازگردد.

مهاجری: ایمانی به لژیونر شدن فکر کند نه 50 تومن بیشتر!

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی پدیده در خصوص جدایی ناگهانی اکبر ایمانی از پدیده به خبرنگار ما گفت: من بارها به مدیران باشگاه گفته بودم که به تک تک بازیکنانم احتیاج دارم و به هیچ کسی رضایت نامه نخواهیم داد. از طرفی خوشحالم که بچه ها عملکرد فوق العاده ای داشتند و حالا هر کدام مشتریان زیادی دارند. برخی باشگاه ها برای جذب هافبک ملی پوش ما قانونی وارد عمل شدند و برخی هم با بی اخلاقی رفتند سراغ مدیر برنامه بازیکنی که با پدیده قرارداد دارد.


وی افزود: ببینید باشگاه تعهداتی در قبال بازیکنان دارد و این در ابتدای فصل برای هم به طور کامل توضیح داده شده است. ما گفتیم اگر قرار باشد بدهی های سال قبل را تسویه کنیم، حجم نقدینگی مان پایین می آید و در نتیجه در پرداخت های امسال کمی عقب می افتیم اما این دلیل نمی شود که بازیکن عجول باشد و با اولین پیشنهاد، دست و پایش شل شود.


مهاجری در مورد وضعیت مالی پدیده تصریح کرد: ما بخش خصوصی هستیم و مثل سرخابی ها حمایت دولت را نداریم. ما در همین چند هفته اخیر بابت بدهی های دوره های قبلی که ما هیچ نقشی در آنها نداشته ایم، 250 هزار دلار به فیفا پول داده ایم. با همین مبلغ می توانستیم 15 درصد کل قرارداد بچه ها را بدهیم. خب توقع دارم بازیکن هم کمی رعایت حال ما را بکند.


وی ادامه داد: ایمانی چند بار با من صحبت کرده بود و من هم به او شرایط را توضیح داده بودم اما انتظارم از اکبر خیلی بالاتر اینهاست. خودش می داند که چقدر دوستش دارم و برای ما مهره ارزشمندی است. امیدوارم عاقلانه رفتار کند و تصمیم درستی گرفته و برگردد.


سرمربی پدیده درباره مصاحبه ایمانی که عنوان کرده به خاطر مهاجری شرایط را تحمل کرده نیز گفت: من می فهمم وقتی بازیکن علی رغم داشتن پیشنهاد می آید و پای تیم می ایستد یعنی چه. من خودم اول فصل چند پیشنهاد داشتم ولی ماندم و به خاطر بچه ها تیم را بستیم. منتی سر کسی ندارم ولی وقتی قولی می دهیم، باید پایش بمانیم.


وی در خصوص بهانه های عدم پرداخت به موقع مبلغ قرارداد توسط ایمانی گفت: کل تیم که ایمانی نیست! همه مشکل داریم اما انتظار دارم بازیکن ملی پوش من، کمی صبورتر باشد و مرا بیشتر درک کند. اصلا شرط اول ملی پوش شدن، تعهد فرد است. اکبر نباید فراموش کند که در کنار زحمات خودش، تیم ملی را مدیون پدیده است. ما فضا و فرصت زیادی را در اختیارش قرار دادیم و الان هم مورد اعتماد ماست.


مهاجری در مورد شرایط پدیده بعد از جدایی احتمالی ایمانی تصریح کرد: قطعا تیم ما متکی به فرد نیست اما من برای همه شاگردانم احترام ویژه ای قائل هستم. من در بازی پرسپولیس بازیکنانی را بازی دادم که بار اول شان بود آزادی را می دیدند. سینا زامهران، رضا صدری، آقاجان پور و خیلی های دیگر هستند که من به توانایی های فنی آنها اعتماد دارم؛ ولی قرار نیست با هر پیشنهادی که می رسد، بهانه ای درست کنند و بروند.


سرمربی پدیده با انتقاد از برخی تیم ها در مورد رفتار غیرحرفه ای شان برای جذب بازیکنش عنوان کرد: اکبر که ملی پوش شده باید انتخابش جایی فراتر از پدیده و لیگ برتر باشد. او باید به لژیونر شدن فکر کند نه 50 تومن بیشتر! این آقایان بازیکن ما را هوایی کردند و در نهایت هم ما ضربه می بینیم و هم بازیکن در سال منتهی به جام جهانی جایگاهش را از دست می دهد.


مهاجری در خصوص موضوع بازگشت 6 امتیاز نیز گفت: خوشبختانه شرایط خوبی پیدا کرده ایم و باشگاه لایحه ای را تنظیم کرده و امیدواری زیادی داریم.


وی درباره دیدار این هفته اش با سپاهان خاطرنشان کرد: درست است که آنها در کسب نتیجه ناموفق بوده اند و امتیازات خوبی جمع نکرده اند؛ اما ارزش فوتبالی آنها در سطح بالایی از لیگ قرار دارد. به هرحال آنها هم نقاط ضعفی دارند که البته اگر تمرکز تیم ما را بر هم نریزند، قطعا روز سختی را برای سپاهان خواهیم ساخت.

دیدگاه‌ها