کد خبر : 1483757 | 06 دی 1396 ساعت 19:00 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان و تجربه چهارمین گلر در یک فصل !

زلاتکو کرانچار به احتمال فراوان در دیدار برابر پدیده از گلر تیم ملی سوریه در چارچوب دروازه تیمش رونمایی می کند تا چهارمین گلر فصل سپاهان در یک فصل لقب گیرد.

سپاهان و تجربه چهارمین گلر در یک فصل !

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان فصل را در شرایطی آغاز کرد که با مصدومیت لی اولیویرا فرصت به مهدی صدقیانی جوان برسد. این گلر جوان در سه دیدار ابتدایی در چارچوب دروازه ایستاد و 5 گل دریافت کرد.


اما تا شرایط اولیویرا برای بازگشت به دروازه مهیا شود، کرانچار در سومین هفته برابر پارس جنوبی جم با اخراج مهدی صدقیانی روبرو شد و کی خسروی برای دقایقی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد؛ چند دقیقه‌ای که با یک مهار پنالتی و البته دریافت یک گل همراه شد تا فراموش نشدنی باشد.


از هفته چهارم به بعد لی اولیویرا با بهبود مصدومیت به ترکیب بازگشت و در تمامی دیدارهای سپاهان از دروازه این تیم حراست کرد، اما اشتباهات او مقابل صنعت نفت باعث شد تا با خشم کرانچار مواجه شود و جای خود را بار دیگر به مهدی صدقیانی بدهد.


صدقیانی در دیدار برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران جایگزین اولیویرا شد و چهار گل طی این دو دیدار دریافت کرد تا در مقابل سایپا و در اولین دیدار دور برگشت مسابقات، کرانچار به کی خسروی اعتماد کند.


کی خسروی گلر تیم جوانان ایران در مقابل سایپا در چارچوب دروازه ایستاد و عملکرد قابل دفاعی نداشت؛ چرا که روی ضربه ایستگاهی منجر به گل مهدی ترابی جایگیری مناسبی نداشت.


حالا پس از تمام این اتفاقات با صدور کارت بازی ابراهیم عالمه این گلر ملی پوش سوری در مقابل پدیده به میدان می رود تا در شرایطی که بسیاری از تیم های لیگ برتری نظیر پارس جنوبی جم تنها از یک گلر در طول بازی های لیگ و جام حذفی استفاده کرده‌اند، سپاهان از چهارمین دروازه بان خود طی 17 بازی لیگ و البته یک بازی جام حذفی رونمایی کند!

دیدگاه‌ها