کد خبر : 1483874 | 07 دی 1396 ساعت 14:16 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

سربازان تراکتور از انتظارات یحیی باخبر هستند

مهدی‌پور: هواداران را خوشحال به تبریز می‌فرستم

هافبک تیم تراکتورسازی اعلام کرد تیمش برای موفقیت مقابل پرسپولیس تلاش خواهد کرد.

مهدی‌پور: هواداران را خوشحال به تبریز می‌فرستم

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی مهدی پور در گفت‌وگو با سایت باشگاه تراکتورسازی، درباره دیدار این هفته مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: بازی مقابل پرسپولیس همیشه سنگین است ولی ما هواداران پرشوری داریم و برای خوشحالی آن‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنیم. دوست نداریم آن‌ها با ناراحتی به تبریز بازگردند، پس روز جمعه با همه وجود می‌جنگیم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کرده و رضایت آن‌ها را جلب کنیم.
بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هفته قبل توانستیم مقابل استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشته باشیم و کسب 3 امتیاز در این دیدار مهم‌تر از هر چیزی بود که خدا را شکر با نمایش خوب توانستیم امتیازات کامل این دیدار را کسب کرده و هواداران را شاد کنیم.


وی درباره هماهنگی ایجادشده بین سرخ پوشان پس از جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: تمریناتی که انجام می‌دهیم در هماهنگی تیم ما بسیار تأثیرگذار است و به امید خدا رفته‌رفته نیز هماهنگ‌تر خواهیم شد. هرچه نفرات جدید با قدیمی‌ها هماهنگ‌تر شوند می‌توانیم بازی‌های زیباتری به نمایش گذاشته و نتایج خوبی برای تراکتور رقم بزنیم.


مهدی پور با اشاره به اینکه نسبت به شیوه کار گل محمدی و حسینی آشنایی کاملی دارد، گفت: با توجه به اینکه 3 سال سابقه همکاری با این مربیان دارم، این موضوع کمک شایانی به من کرد تا بتوانم خواسته‌های آن‌ها را در زمین مسابقه پیاده کنم.


بازیکن جدید تراکتورسازی تأکید کرد: من، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر سال‌ها کنار هم بازی کردیم و از انتظارات این مربیان از بازیکنانشان باخبر هستیم. حالا هم نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا به تراکتور کمک کنیم.


«سربازان تراکتور از آمادگی کاملی برخوردار هستند»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: در 2 هفته اخیر تمرینات فوق‌العاده و پیشرفته‌ای با کادر فنی تجربه کردیم. در آینده نیز به‌طور حتم بهتر می‌شویم و هواداران اطمینان داشته باشند که آینده خوبی در انتظار این تیم هست.

دیدگاه‌ها