کد خبر : 1483907 | 07 دی 1396 ساعت 17:28 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

آینده پیکان آینده‌ای بزرگ است

جلالی: ما و رئال و منچستر روی دور بردن نیستیم!

سرمربی پیکان از تمایلش برای ادامه همکاری با پیکان در فصل آینده خبر داد.

جلالی: ما و رئال و منچستر روی دور بردن نیستیم!

به گزارش "ورزش‌سه"، مجید جلالی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران گفت: شاید بیشترین چیزی که باید در این بازی آن را دنبال کنیم، تمرکز زیاد است. حریف ما تیمی است که می تواند از لحظه ها استفاده کند و در چند دیدار این را خیلی خوب نشان داده است.


وی ادامه داد: ما خیلی مشتاقیم که بدنه بازی در اختیار ما باشد و آن لحظات را به حریف ندهیم. می خواهیم بازی را به طور دلخواه خودمان اداره کنیم و در نهایت نتیجه بازی را به سود خود تمام کنیم. برای تحقق این مهم همه بازیکنان ما تمرکز و انگیزه لازم را دارند و فکر می کنم می توانیم شاهد یک بازی خوب باشیم.


جلالی در خصوص میزبانی پارس جنوبی جم در دیدار رفت گفت: واقعا اینطور نبود که بخواهند برای ما مشکلی بسازند. آن دیدار اولین میزبانی جم در لیگ برتر بود و امکانات خوبی نداشتند.


وی اضافه کرد: بیش از اینکه این بازی بخواهد برای مان جنبه انتقامی داشته باشد، می خواهیم با کسب یک برد حضورمان در صدر جدول را تثبیت کنیم. بازیکنان ما برای برد در این بازی انگیزه زیادی دارند و تمهیداتی اندیشیده ایم که بتوانیم با تسلط بر بازی نتیجه دلخواه مان را کسب کنیم. بچه ها شایستگی های زیادی دارند و آنها اثبات خواهند کرد که موفقیت حق آنهاست.


سرمربی پیکان در پیرامون نوسان تیمش در نتیجه گیری تصریح کرد: فراز و نشیب ها در فوتبال طبیعی است. تیم های بزرگ هم دچار نوسان می شوند. برخی دوستان می گویند سه تیم روی دور نتیجه نگرفتن هستند، رئال، منچستر و پیکان (باخنده) مطمئن باشید این روند ما به پایان می رسد و به روزهای خوب مان در دور رفت برمی گردیم.


وی اضافه کرد: ما در بازی دور رفت به مصاف تیمی رفتیم که کمترین شناخت را از آن داشتیم. آن بازی فضای پرهیجانی داشتیم و تا دقیقه 5 دو گل خورده بودیم ولی مطمئن باشید بازی فردا شرایط متفاوتی خواهد داشت.


جلالی در مورد آینده همکاری اش با پیکان عنوان کرد: مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با من مذاکره داشته اند و از من خواسته اند در حین برگزاری مسابقات در نیم فصل دوم، برنامه ریزی لازم برای فصل آینده را هم انجام دهم. بهرحال هر مربی دنبال فضای آرامی می گردد و می خواهد با تحقق برنامه هایش پیشرفت کند. من ایده هایی برای آینده دارم و پیکان فضایی است که می تواند این مهم را عملی کند. من در این سالها تجارب زیادی کسب کرده ام و حالا برای بستن تیم، یک نگاه به شرایط فعلی دارم و یک نگاه به آینده.


وی خاطرنشان کرد: این را قاطعانه می گویم که آینده باشگاه پیکان، آینده بسیاری بزرگی است. چه من در این تیم باشم و چه نباشم. ما در حال حاضر 14 بازیکن جوان در اختیار داریم که خیلی ها اسمی از آنها نمی شنوند ولی آنها آینده را رقم خواهند زد.


سرمربی پیکان درباره حضور پررنگ بازیکنان جوان در ساختار تیمش گفت: من بازیکنانی مثل کنت را در اختیار دارم که در تیم B بارسلون هم بازی کرده است. او روی توپ های بلند مسلط است و فیزیک مناسبی دارد ولی چون نگاهم رو به آینده است، ترجیح می دهم بازیکنان جوانم را به کار بگیرم چون می خواهم آنها را وارد فضای حرفه ای کنم.


وی اضافه کرد: ما در نیم فصل دو بازیکن خیلی خوب جذب کردیم. شاهین ثاقبی که بازیکن با کیفتی است و در آینده نشان خواهد داد که چقدر می تواند به ما کمک کند. سجاد مشکل پور هم در سایپا شاگردم بود و حالا به جمع ما پیوسته است.

دیدگاه‌ها