کد خبر : 1483910 | 07 دی 1396 ساعت 16:36 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت استثنایی برای جبران دروازه‌بان تراکتور در آزادی

اشک‌های گروسیان به خنده تبدیل می‌شود؟

دروازه بان تیم تراکتورسازی فرصت خوبی در اختیار دارد تا بتواند اشتباه های دوررفت مقابل استقلال و پرسپولیس را جبران کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، فرزین گروسیان در ابتدای لیگ هفدهم بدون انجام حتی یک مسابقه در لیگ برتر به دلیل مشکلاتی که در امر محرومیت تراکتورسازی وجود داشت، به عنوان دروازه بان اول درون دروازه این تیم قرار گرفت.


گروسیان در اوایل فصل با توجه به کمبود تجربه اش اشتباهاتی داشت که بسیار به چشم آمد، اما هرچه زمان سپری شد او به اعتماد به نفس لازم دست پیدا کرد و توانست روزهای خوبی داشته باشد. او در چند مسابقه اخیر تراکتورسازی نیز بسیار خوب کار کرده به خصوص اینکه در مصاف با استقلال خوزستان یک پنالتی را هم مهار کرد.


حالا با توجه به اینکه تراکتورسازان یک دروازه بان برزیلی به نام ژوردی آلمیدا جذب کرده اند، شاید خیلی ها تصور کنند که گروسیان خیلی زود با رسیدن آی تی سی او نیمکت نشین خواهد شد اما با توجه به تاخیری که در صدور آی تی سی پیش آمده، گروسیان شانس مطلوبی برای حفظ جایگاهش دارد.

 

1262711

 

1262710


گروسیان به احتمال فراوان فردا مقابل پرسپولیس نیز دروازه بان تراکتورسازی است و فرصت استثنایی به دست آورده تا بتواند نه اشتباهات دور رفت مقابل پرسپولیس و استقلال را جبران کند که پیراهن شماره یک را همچنان در اختیار داشته باشد. او در بازی رفت با پرسپولیس در تبریز و با استقلال در تهران دو گل بد خورد وهمین مساله گریه های او را در ورزشگاه آزادی در پی داشت.

دیدگاه‌ها