کد خبر : 1483923 | 07 دی 1396 ساعت 18:06 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: زور ما به استقلال نمی‌رسید

سرمربی آبی های خوزستانی می گوید به دلیل سابقه بد این باشگاه بازیکنان حاضر نیستند به این تیم بیایند.

ویسی: زور ما به استقلال نمی‌رسید

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان با حضور در نشست خبری درباره دیدار با استقلال گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم و 5 بازیکن نیز در این دیدار غایب بودند و البته استقلال نیز شرایط بسیار خوبی داشت شکست خوردیم. بازیکنان جوان ما بسیار خوب کار کردند و پا به پای آنها دویدند اما زور ما به آنها نمی رسید و ما شکست خوردیم. آنها در همه زمین بهتر از ما بودند و لایق برد بودند اما امروز جوانان ما خود را نشان دادند که بسیار خوب بود.


وی افزود: ما برای جام حذفی نیاز به بازیکن داریم تا بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم و به فینال برویم. به مردم خوزستان قول می دهم که تیم صد در صد در لیگ برتر باقی می ماند.

 

ویسی درباره مشکلات این باشگاه برای جذب بازیکن تصریح کرد: متاسفانه سابقه بد ما در دو سال گذشته، باعث شده بازیکنان به این تیم نیایند. با چند بازیکن حرف زدم و همگی 50 درصد پول نقد می خواهند و حتی حاضر هستند به تیمی بروند که پول کمتری می دهد. دو بازیکن اضافه کردیم که یکی جوان است و یکی با تجربه که یکی از آنها کلاه کج است و من نشان دادم از بازیکنانی مانند او، مبعلی، عنایتی و دیگر بازیکنان با تجربه می توانم به بهترین شکل بازی بگیرم.

 

سرمربی آبی های خوزستانی درباره درخواست روشنایی از بازیکنان برای بازی کردن با وجود مصدومیت، اضافه کرد: روشنایی فکر می کرد که بازیکنان می توانند بازی کنند و چون بازیکن تعویضی نداشتیم درخواست کرد که بازی کنند.

 

ویسی درباره علت مصدومیت پرتعداد بازیکنان گفت: مشکلات کشاله در داخل زمین به بدنسازی می تواند ربط داشته باشد اما برخی بازیکنان نیز غیر حرفه ای هستند.

 

او در پایان درباره داوری مسابقه، خاطر نشان کرد: در بدترین شرایط داوران علیه ما هستند که البته نمی گویم عمدی در کار بوده است. باید همکاری کنیم تا داوری بهتر شود و اگر ببازیم و اعتراض کنیم کار درستی نیست.

دیدگاه‌ها