کد خبر : 1483925 | 07 دی 1396 ساعت 17:19 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی‌زاده: پرسپولیس قوی است، ما هم کوچک نیستیم

تراکتوری‌ها سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنند

مدافع تراکتورسازی از هواداران تیمش خواست فردا به ورزشگاه آزادی بروند تا مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی به دست بیاید.

تراکتوری‌ها سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنند

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا مهدی زاده درباره دیدار این هفته مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: پرسپولیس در سال‌های اخیر تیم خوبی داشته ولی وقتی مقابل تراکتور قرار بگیرد شرایط به‌گونه‌ای متفاوت خواهد بود چون ما تیم کوچکی نیستیم و حرف‌های زیادی در زمین مسابقه برای گفتن خواهیم داشت.


بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با کمک خدا و حمایت هواداران می‌خواهیم 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم. آن‌ها در نیم‌فصل نخست در همه حال پشت تیم بودند و اجازه ندادند ما احساس تنهایی کنیم. من از آن‌ها می‌خواهم روز جمعه نیز سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنند.


مهدی زاده تأکید کرد: امیدوارم حضور هواداران در بازی‌ها بیشتر شود و به آن‌ها قول می‌دهم اگر در ورزشگاه‌ها حضور پرشوری داشته باشند انرژی مضاعفی به تیم می‌دهند و ما می‌توانیم رقبا را از پیش رو برداریم.


وی با اشاره به دیدارهای سخت پیش رو تصریح کرد: ما نیم‌فصل دوم می‌خواهیم امتیازات زیادی جمع کنیم و به‌طور حتم در این بازی‌های سخت با تمام قوا به میدان می‌رویم تا امتیازات کامل مسابقه را کسب کنیم.


بازیکن تیم تراکتورسازی درباره دیدار هفته قبل خاطرنشان کرد: بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم. درحالی‌که هر 2 تیم نیاز به 3 امتیاز بازی داشتند، خوشبختانه توانستیم امتیازات کامل این بازی را به خودمان اختصاص دهیم و هواداران را راضی به خانه‌هایشان بفرستیم.


وی درباره اینکه آیا احتمال می‌داد تیمش در این دیدار با 3 گل اختلاف به پیروزی برسد، گفت: ما در بازی جام حذفی به‌هیچ‌وجه سزاوار شکست نبودیم و در این دیدار هم با توجه به تمریناتی که داشتیم فکر می‌کردیم به پیروزی خوبی برسیم و خدا را شاکریم که توپ‌هایمان تبدیل به گل شد.

دیدگاه‌ها