کد خبر : 1483952 | 07 دی 1396 ساعت 20:16 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

جهانیان اعلام کرد؛

مدیر کل ورزش و جوانان تهران، سرمربی جدید نفت!

مالک و مدیر عامل باشگاه نفت طلائیه در اقدامی عجیب مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبالش انتخاب کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان تهران، سرمربی جدید نفت!

حمیدرضا جهانیان در واکنش به خداحافظی آتیلا حجازی از نفت تهران به "ورزش سه " گفت: بله؛ ایشان خداحافظی کردند و بنده تصمیم گرفتم رضا گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران را به‌عنوان سرمربی نفت انتخاب کنم.


او ادامه داد: ایشان(گل‌محمدی) دارای سابقه ورزشی بالایی بوده و یکی از حامیان اصلی ورزش کشور هستند؛ در حال حاضر مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران هستند و بنده تصمیم گرفتم ایشان را از فردا مقابل فولاد، روی نیمکت تیم بگذارم.


مالک باشگاه نفت طلائیه در واکنش به اعتصاب بازیکنان این تیم ابراز کرد: بازیکنان من یک ماه است که اعتصاب کرده‌اند؛ بازی اول را بدون مربی بودند ولی دیگر نمی‌خواهند ادامه بدهند؛ بنده قریب به 10 روز است که به وزارت نفت اعلام کرده‌ام بیاید تیم را تحویل بگیرید و بنده دیگر قصد ادامه فعالیت ندارم؛ در حال حاضر هم هیچ جوابی به بنده نمی‌دهند و امروز و فردا می‌کنند.


جهانیان یادآور شد: بازیکنان من در هر شرایطی باید بازی کنند؛ اما بنده از تصمیم نهایی آنها بی‌خبر هستم؛ در هر صورت آقای گل‌محمدی سرمربی جدید تیم ما هستند و امیدوارم فردا روی نیمکت بنشینند.

دیدگاه‌ها