کد خبر : 1483961 | 07 دی 1396 ساعت 21:27 | 89.7K بازدید | 0 دیدگاه

محسن بنگر خبر داد؛

اقدام جنجالی بازیکنان نفت مقابل فولاد

نفت تهران تنها ساعاتی به تبدیل شدن به عجیب‌ترین تیم دنیا فاصله دارد.

اقدام جنجالی بازیکنان نفت مقابل فولاد

به گزارش “ورزش سه”، حواشی قرار نیست دست از سر نفت تهران بردارد و این تیم که عنوان قهرمانی فصل گذشته جام حذفی فوتبال ایران را در اختیار دارد در این فصل با اتفاقات عجیب و دور از ذهنی همراه بوده است.


از غیب شدن جام قهرمانی در فصل گذشته تا تمرین تیم به همراه علی کریمی و عقد قرارداد نه در دفتر باشگاه که در کنار زمین و بعد از آن رفت و برگشت‌های حمید درخشان و فسخ یک طرفه و حذف از لیگ قهرمانان آسیا؛ این تنها اتفاقاتی کوچک از تیم حرفه‌ای نفت تهران با سابقه‌ی چند دهه‌ای است.


آنها که با اعلام کمیته نقل و انتقالات از جذب بازیکن نیز محروم هستند، فردا در حالی برابر فولاد خوزستان قرار خواهند گرفت که آتیلا حجازی که کمتر از یک هفته از قبول سمت مربیگری‌اش در این تیم گذشته بود نیز از جمع آنها جدا شده است.


با این حال در شرایطی که گفته می‌شد بازیکنان این تیم قصد دارند در بازی فردا مقابل فولاد خوزستان حاضر  نشوند، محسن بنگر به عنوان بازیکن باتجربه این تیم خبر از تصمیمی جنجالی در جمع خودشان می‌دهد.


بنگر در این ارتباط به خبرنگار ما می‌گوید: نه اتفاقا فردا در زمین حاضر خواهیم شد و اینکه به ورزشگاه نمی‌رویم صحت ندارد. یک روز قبل از بازی است و در اردو حاضر نشده‌ایم اما فردا حتما در زمین حاضر خواهیم شد و البته همه خواهیم ایستاد و اصلا حرکت نمی‌کنیم تاحریف هرکاری دوست دارد بکند و هر تعداد گل می‌خواهد بزند!

دیدگاه‌ها