کد خبر : 1484018 | 08 دی 1396 ساعت 10:49 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاتمی - کامیابی‌نیا؛ وقت تلافی نیست

هافبک دفاعی پرسپولیس که رفته رفته در این فصل به روزهای آمادگی خود رسیده امروز جدال نفس‌گیری را در میانه‌ی میدان پشت سر خواهد گذاشت.

حاتمی - کامیابی‌نیا؛ وقت تلافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت اکنون آمادگی کاملی در ترکیب سرخپوشان دارد و طی دیدارهای اخیر توانسته به روزهای اوج خود بازگردد و از انتقادات فاصله بگیرد. گلزنی و پاس گل تخصص‌های جالبی است که در این فصل او با توجه به تغییر تاکتیک در جمع سرخپوشان به خوبی توانسته از آن بهره ببرد و اکنون با دستیابی به فرصت‌های هجومی یکی از بازیکنان خطرناک پرسپولیس محسوب می‌شود.


با این حال بازی با تراکتورسازی یک نوستالژی تلخ در ذهن او شکل داده است. دیداری که پرسپولیس علیرغم برتری مناسب و سه گله در نهایت با توجه به درگیری بین او و فرزاد حاتمی محرومیتی 4 جلسه‌ای را نصیب خود دید. او هرچند در دیدار رفت دو تیم با توجه به نیمکت نشینی چالشی با فرزاد حاتمی نداشت و لحظاتی بعد از ورود خود با جشن گل بخشی از آن خاطره را از ذهن پاک کرد، اما دور از ذهن نیست که این دیدار در استادیوم آزادی محلی برای جبران اتفاقات آن صحنه باشد و کامیابی نیا در تلاش باشد با عملکرد خود بار دیگر فرزاد حاتمی را ناکام بگذارد. هر چند انتظار می‌رود مهاجم تنومند تراکتورسازی نیز همچون جدال رفت مهره خطرساز تیمش لقب گیرد و روز سختی برای عناصر دفاعی سرخپوشان تهران شکل دهد.

دیدگاه‌ها