کد خبر : 1484114 | 08 دی 1396 ساعت 15:57 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

شوت زیر طاق، تقدیم به سلطان شوت

گل دوم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش‌سه"،  بازی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با برتری 2 گله تیم پرسپولیس به پایان رسید.

 

 در این بازی که به اولین دبل پرسپولیسی ها در لیگ هفدهم ختم شد، علی علیپور در نیمه اول و کمال کامیابی نیا در نیمه دوم موفق به گلزنی شدند.

 

اگرچه علی علیپور برای اولین بار موفق شد دروازه تراکتورسازی را باز کند و به نوعی در این مسابقه مقابل تبریزی ها طلسم شکنی کرد، اما کمال کامیابی نیا نشان داده که راه گلزنی به تراکتور را خوب بلد است. هافبک جنگنده پرسپولیس در بازی رفت مقابل تراکتورسازی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در شرایطی که بازی با تساوی در جریان بود، گل برتری صدرنشین لیگ را در تبریز به ثمر رساند.

 

کمال کامیابی نیا در این بازی هم در دقایقی که بازی در میانه میدان جریان داشت و پیروزی شکننده ای در اختیار سرخپوشان بود، روی یک حرکت که از سمت  راست خط دفاع تراکتور آغاز شده بود، یک پاس کات بک دریافت کرد و با ضربه ای بسیار زیبا و محکم توپ را به بالاترین نقطه دروازه تراکتور فرستاد و پرسپولیس را با اختلاف 2 گل پیش انداخت.

 

نکته جالب بعد از این گل، خوشحالی کمال کامیابی نیا بود که پس از به ثمر رساندن سومین گل فصل، سریعا به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و گل خود را به کریم باقری تقدیم کرد. در روزهایی که هافبک های تیم پرسپولیس چندان شوت زن عمل نمی کنند، به ثمر رسیدن چنین گلی قطعا سرخپوشان را به یاد روزهای اوج کریم باقری می اندازد که به طور قطع یکی از شوتزن ترین فوتبالیست های تاریخ ایران بوده است.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها