کد خبر : 1484118 | 08 دی 1396 ساعت 17:04 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

بی احترامی‌ها بیشتر از سمت پرسپولیسی‌ها بود

گل‌محمدی: عالیشاه توان راه رفتن هم نداشت

تراکتورسازی در هفته هفدهم برابر پرسپولیس شکست خورد تا در این فصل از این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت نتواند امتیازی بگیرد.

گل‌محمدی: عالیشاه توان راه رفتن هم نداشت

به گزارش " ورزش سه"، بازی حساس تراکتور برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به نفع سرخ های تهران به پایان رسید تا گل محمدی بعد از کسب نتایج خیلی خوب برابر پرسپولیس و برانکو در فصل های اخیر در این فصل در هر دو بازی برابر این تیم مربی و تیمش بازنده باشد. گل محمدی در پایان این بازی و در کنفرانس خبری گفت:« نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و  کار را برای حریف سخت کردیم؛ اما  در ادامه دو تعویض اجباری داشتیم که کارمان سخت شد.»او افزود:«  با رفتن عالیشاه و اسماعیلی فر که غیرقابل پیش بینی بود دست و بالمان بسته شد و از طرف دیگر پرسپولیس توانست خودش را به ما تحمیل کند. پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و از موقعیت هایش استفاده کرد.»


مربی تراکتور درباره بازی هم گفت:« بازی تحت فشاری بود از سوی هر دو تیم و موقعیت های زیادی روی دروازه ها ایجاد نشد. جا دارد به پرسپولیس تبریک بگویم و از هوادارانمان که از راه دور آمدند و تشویق کردند، تشکر کنم؛ هرچند شرمنده هوادارانمان  شدیم. این برد حق پرسپولیس بود. با توجه به اینکه پرسپولیس در حال حاضر قوی ترین تیم ایران است بازی کردن جلوی این تیم و هوادارانش خیلی سخت است. بچه های ما تمام تلاششان را کردند و زورمان به پرسپولیس نرسید و پرسپولیس بهتر بازی کرد و برد.»


گل محمدی در این باره که آیا از عملکرد بازیکنانش در این بازی راضی است گفت: «همانطور که گفتم دو تا تعویض ناخواسته ای که داشتیم کارمان را سخت کرد. بعد از گل نتوانستیم حفظ توپ را در تمام زمین انجام بدهیم. از طرفی تیم حریف هم خوب دفاع کرد. ما گل اول را در زمان بدی خوردیم که کارمان سخت شد.» او افزود:« نیمه اول پرسپولیس موقعیتی نداشت و با یک کرنر به گل رسید و مجبور شدیم بیاییم جلو اما تیم حریف خوب دفاع می کرد و در ضد حملات قوی عمل کردند.»


مربی تراکتور درباره اتفاقاتی که روی سکوهای ورزشگاه افتاد و درپاسخ به این سوال که نظرش درباره بی احترامی هایی که آنجا شد گفت:« من این بی احترامی هایی که می گویید بیشتر از سمت مقابل شنیدم. در هر صورت هوادارانمان به رعایت ادب و احترام معروف هستند و هواداران ما میهمان هستند. جا داشت حق میهمانی هم ادا می شد و این اتفاقات نمی افتاد؛ فکر می کنم این اتفاق بیشتر از سمت تماشاگران حریف بود.» او درباره سبک بازی تراکتور که در زمان زیادی از بازی ارسال توپ های بلند بود گفت:« خیلی از این اتفاقات به خاطر شرایط بازی بود و اینکه تیم حریف بازیکنان ما را تحت فشار می گذاشت و مجبور می شدیم بازی مستقیم انجام بدهیم. آنچه مسلم است اینکه در خط حمله باید بازیکن بگیریم. در صدد هستیم خط حمله را تقویت کنیم. اگر این اتفاق بیفتد موقعیت های بیشتری به دست می آوریم.»


گل محمدی همچنین درباره مصدومیت امید عالیشاه و حمله برخی هواداران تراکتور در فضای مجازی به این بازیکن و این که مصدومیت او را به علاقه اش به پرسپولیس مربوط دانستند گفت:« در این 27-28 سال که در فوتبال هستم، ندیدم بازیکنی بخواهد تمارض کند و دقیقه 10-20 بازی به خاطر اینکه سال قبل در تیم حریف بوده بخواهد بیرون بیاید. امروز هم مصدومیت عالیشاه متاسفانه جدی بود و نمی توانست راه برود. این مسایل حقیقت ندارد.» او درباره بازی هفته آینده تیمش برابر استقلال هم گفت:« یک هفته تا بازی استقلال فرصت داریم. باید فیلم بازیهای حریف را ببینیم و خودمان را هم آنالیز کنیم. با توجه به شناختی که پیدا می کنیم تمریناتمان را پایه ریزی می کنیم، ضمن این که فرصت خوبی برای اینکه خودمان را ریکاوری و آماده بازی با استقلال بکنیم، داریم.»

دیدگاه‌ها