کد خبر : 1484119 | 08 دی 1396 ساعت 17:05 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

این برد دلچسب بود؛

عنایتی: متاسفانه فوتبال ما فقط اسم حرفه‌ای دارد

سرمربی سیاه جامگان با گله از رفتار سیف‌اللهی می گوید: وقتی این بازیکن تلفن همراهش را از دسترس خارج می‌کند و جواب کسی را نمی‌دهد یعنی نمی‌خواهد به تیم برگردد.

عنایتی: متاسفانه فوتبال ما فقط اسم حرفه‌ای دارد

به گزارش "ورزش سه"،  رضا عنایتی سرمربی سیاه جامگان پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل سپیدرود گفت: « طبیعتا باید پس از 15 هفته نبردن، خوشحال باشیم. 4 بازی است که کنار تیم هستم و شرایط بهتر شده‌ است. توانستیم 3 امتیاز را بگیریم در روزی که خیلی نیاز داشتیم. بازیکنانم می‌شد بهتر هم کار کنند. توقعم از بازیکنانم بیشتر از اینها بود، آنها تنها 30 درصد از توان‌شان را امروز به نمایش گذاشتند.»


او در ادامه افزود:« یونس فوق‌العاده بود، یونس بهتر از این هم می‌شود. شرایط سنی ما هم نزدیک است و این بازیکن از نظر روحی ‌روانی اگر خوب باشد فوق‌العاده کار می‌کند. از روزی که بازگشته عالی کار کرده و این روند ادامه‌دار خواهد بود. باید بیشتر از قبل کار کنیم، همه باید تمام توانمان را بگذاریم و موفق باشیم. دو بازیکن دیگر هم در حال مذاکره با آنها هستیم. شنبه یک فوتبالیست ایرانی به ما اضافه می‌شود. به چند قدمی بقا رسیده‌ایم‌ و این انگیزه ما را بیشتر می‌کند. حنیف هم قطعا با ماست و شنبه کارت بازی‌اش صادر می‌شود.»

 

سرمربی مشکی پوشان درباره ناراحتی امرایی از تعویض گفت: « با وحید امرایی چند سال است که هم بازی بوده‌ایم و در یک تیم بازی کردیم. وحید بازیکن خوبی است.»


او درباره وضعیت روح‌الله سیف‌اللهی می گوید: « وقتی این بازیکن تلفن همراهش را از دسترس خارج می‌کند و جواب کسی را نمی‌دهد، یعنی نمی‌خواهد به تیم برگردد. متاسفانه فوتبال ما فقط اسم حرفه‌ای دارد.»

دیدگاه‌ها