کد خبر : 1484153 | 08 دی 1396 ساعت 17:10 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

بابرد سپاهان جایمان را پس می گیریم

دشتی: پنالتی پیکان درست نبود

پارس جنوبی در حالی که از حریفش پیکان پیش بود برد را با تساوی عوض کرد تا رتبه دوم جدول را به فولاد خوزستان بدهد.

دشتی: پنالتی پیکان درست نبود

به گزارش" ورزش سه" پارس جنوبی در بازی با پیکان با گل دقیقه 37 علی دشتی از حریف پیش افتاد و تا دقیقه 67 از حریفش پیش بود اما یک ضربه کار را به تساوی کشاند. علی دشتی گلزن پارس جنوبی در برابر پیکان بعد از این بازی گفت:« بازی خیلی خوبی بود. ما  به خاطرباخت  هفته گذشته  برای برد و سه امتیازبه زمین آمدیم و خیلی زحمت کشیدیم که ببریم اما در نیمه دوم در حالی که داور نزدیک صحنه بود خطای صددرصد کف پا را نگرفت و بعدش ما گل خوردیم.»


او درباره صحنه پنالتی گفت:«  من فکر می کنم پنالتی که داور برای پیکان گرفت پنالتی نبود. باید بازی را می بردیم اما انشالله بازی بعدی را مقابل سپاهان برنده می شویم.» او افزود:« قبل از گل پیکان صحنه ای که اتفاق افتاد کاملا خطا بود. من خودم نزدیک صحنه بودم و دیدم که بازیکن حرکت خطرناک انجام داد. صحنه در یک متری داور بود اما خطا نگرفت. هرچه بود تقدیر این بود این بازی را مساوی کنیم و باید به فکر بازی های بعدی باشیم.»
وینگر پارس جنوبی در رابطه با این موضوع که این تیم رتبه دوم جدول را از دست داد گفت:«  صددرصد جایمان را پس می گیریم. ما در بازی هفته آینده  با سپاهان باید سه امتیاز را بگیریم که هم بتوانیم سهمیه بگیریم و هم رده بالای جدول را داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها