کد خبر : 1484193 | 08 دی 1396 ساعت 18:56 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری:

مقایسه شدن با رونالدو و مسی باعث افت دیبالا شد

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است مقایسه شدن به رونالدو و مسی باعث افت دیبالا می شود.

مقایسه شدن با رونالدو و مسی باعث افت دیبالا شد

 

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا در هفته های اخیر بارها نیمکت نشینی را در یبانکونری تجربه کرده و آلگری معتقد است نباید او را با ستارگان بزرگ فوتبال مقایسه کرد.

 

آلگری گفت: رابطه ی من با او تغییر نکرده است، زیرا دیبالا سه سال پیش به یوونتوس آمد و من فکر می کنم که او در این زمان به شدت رشد کرده است. یوونتوس تاکید بیشتری بر کیفیت او دارد و او نیز خدمات زیادی به این تیم ارائه داده است.

 

1240560

 

به نظر من او هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد. مقایسه هایی که در ابتدای فصل صورت گرفت برای پائولو آزار دهنده بود؛ اما خوشبختانه او یک بازیکن باهوش است و می داند که نباید یک جوان 24 ساله را با ابر ستاره هایی مانند مسی و رونالدو که 10 توپ طلا برده اند، مقایسه شود.

 

علاوه بر این، نیمار نیز در این نزدیکی وجود دارد، بنابراین پائولو باید راه خودش را پیش گرفته و با هیچ بازیکن دیگری مقایسه نشود. دیبالا یک بازیکن فوق العاده است و شما باید با دیدن او متوجه تفاوت هایش با دیگران خواهید شد.

 

اما این مقایسه ها با رونالدو و مسی به او آسیب زد. برای درک بزرگی یک بازیکن او حداقل باید 100 بازی در سری آ انجام دهد؛ اما ما بعد از 2 بازی چنین مقایسه هایی انجام می‌دهیم. من می دانم که جهان تغییر کرده است، اما این تغییر خیلی گسترده بوده و طبیعی است که بازیکنان جوان در آن افت می کنند."

دیدگاه‌ها