کد خبر : 1484196 | 08 دی 1396 ساعت 20:19 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم هوشمندانه سرمربی سپاهان؛

عقب نشینی کرانچار در مورد عالمه !

زلاتکو کرانچار علیرغم اینکه صریحا گفته بود از عالمه در مقابل پدیده استفاده نمی کند، به دلیل تبعات این تصمیم از عملی کردن آن اجتناب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته زلاتکو کرانچار در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پدیده مقابل خبرنگاران نشست و از تصمیم مهمی پرده برداری کرد. این سرمربی کروات علیرغم اینکه باشگاه تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن عالمه در پنجره زمستانی کرده بود و تیمش نیز گل های متعددی روی اشتباهات دروازه بان ها در نیم فصل اول دریافت کرده بود، عنوان کرد که در مقابل پدیده به دلیل عدم هماهنگی ابراهیم عالمه با مدافعین تیمش از کی خسروی در چارچوب دروازه استفاده خواهد کرد.


ابن اظهار نظر با واکنش تند هواداران سپاهان در شبکه های اجتماعی همراه شد و کی خسروی طی چند ساعت پس از کنفرانس کرانچار تحت فشار هواداران قرار گرفت. گویا انتقال این حواشی به سرمربی کروات سپاهان سبب شده تا این مربی در تصمیم خود تجدیدنظر کند و علیرغم تفکراتش از عالمه در مقابل پدیده استفاده کند.


حالا پس از پیروزی 4 بر صفر و قاطعانه سپاهان کسی از این موضوع صحبت نمی کند، اما در کنفرانس خبری پیش از بازی که اخباری نیز در مورد مشکل کرانچار با عالمه منتشر شد و البته سرمربی سپاهان آن را به طور کلی تکدیب کرد، استفاده یا عدم استفاده از عالمه موضوع مهمی به شمار می رفت؛ مسئله ای که می توانست آینده کرانچار را در باشگاه تحت تاثیر قرار دهد.


شاید اگر کرانچار بر عملی کردن تصمیم خود اصرار داشت و نتیجه ای غیر از پیروزی سپاهان مقابل پدیده رقم می خورد، اتفاقات تلخی در ورزشگاه نقش جهان رقم می خورد، اما سرمربی با تجربه سپاهان با درنظر گرفتن شرایط موجود در اصفهان تصمیم خود را تغییر داد تا کی خسروی هم که از سوی هواداران فشار زیادی را تحمل کرده بود قربانی این حواشی نشود.


ضمن اینکه عالمه در اولین حضور خود موفق به ثبت اولین کلین شیت خود با پیراهن سپاهان شد و با استقبال ویژه هواداران هم روبرو شد.

 

 

 

عکس ها از: شهرام شریفی

دیدگاه‌ها