کد خبر : 1484253 | 09 دی 1396 ساعت 10:09 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

همه طلسم‌هایی که با عنایتی شکست

رضا عنایتی با کسب اولین برد خود در لیگ هفدهم به طلسم های سیاه جامگان پایان داد.

همه طلسم‌هایی که با عنایتی شکست

به گزارش "ورزش‌سه"، سیاه جامگان با هدایت رضا عنایتی موفق شد سپیدرود را با دبل یونس شاکری شکست داده و طلسم های نحس خود را بشکند. این تیم مشهدی که اولین و آخرین برد خود را در لیگ هفدهم مقابل همین سپیدرود در هفته دوم کسب کرده بود، موفق شد بعد از ۱۴۹ روز دوباره این تیم را شکست دهد یعنی پس از ۱۵ هفته نبردن!


آخرین باری که این تیم مشهدی موفق به گلزنی شده بود، به یازدهم آبان و دقیقه ۸۶ بازی با استقلال خوزستان در هفته یازدهم باز می گردد که یرکویچ از روی نقطه پنالتی زننده تک گل سیاه جامگان برابر ۲ گل آبی های خوزستانی بود. در واقع با احتساب ۴ دقیقه از بازی استقلال خوزستان و دیدار با تیم های استقلال، سایپا، پدیده، پارس جم و ذوب آهن و ۲۶ دقیقه از بازی با سپیدرود، این تیم مشهدی بعد از ۴۸۰ دقیقه موفق به گلزنی شد.


در دیدار با سپیدرود دومین کلین شیت متوالی سیاه جامگان با هدایت عنایتی رقم خورد. این تیم هفته گذشته در اصفهان با ذوب آهن به تساوی بدون گل دست یافته بود. از طرفی این سومین کلین شیت سیاه جامگان در لیگ هفدهم بود، آنها مقابل استقلال تهران نیز با تساوی بدون گل موفق به ثبت کلین شیت شده بودند.  


 و در نهایت برد سیاه جامگان برابر سپیدرود اولین برد خانگی آنها محسوب می شود و یونس شاکری نیز اولین بازیکن این تیم بود که در این فصل دبل کرد.

دیدگاه‌ها