کد خبر : 1484296 | 09 دی 1396 ساعت 11:36 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

چرا ITC گلر برزیلی تراکتور صادر نمی‌شود؟

با وجود اینکه حدود 3 هفته از عقد قرارداد ژوردی آلمیدا با تراکتور می گذرد؛ اما آی تی سی این بازیکن هنوز صادر نشده است.

چرا ITC گلر برزیلی تراکتور صادر نمی‌شود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوردی آلمیدا دروازه بان برزیلی که حدود 3 هفته پیش با تراکتورسازی به توافق رسید و بعد از حضور در تمرینات قراردادش را نیز امضا کرد، همچنان نمی تواند برای این تیم به میدان برود.


آی تی سی آلمیدا هنوز از سوی باشگاه واسکودوگامای برزیل برای بازی در تراکتورسازی صادر نشده و همین امر دلخوری هواداران را در پی داشته است. عده زیادی از هواداران تراکتورسازی نسبت به صادر نشدن آی تی سی این دروازه بان برزیلی ناراحتند و مسئولان باشگاه را مقصر دانسته اند.


محمد جواد پاینده، مدیررسانه ای تراکتورسازی در این خصوص گفت: «این دروازه بان با نظر مستقیم سرمربی تیم انتخاب و به باشگاه پیشنهاد شد. بر همین اساس قبل از آغاز فصل نقل و انتقالات زمینه حضور بازیکن در تبریز فراهم شد و ما حتی آمادگی داشتیم در مسابقه جام حذفی مقابل استقلال خوزستان کارت بازی او را دریافت کنیم؛ اما امضای قرارداد بدون انجام تست های پزشکی امکان پذیر نیست.»


وی افزود: «مراحل طی شدن این تست ها متاسفانه با تاخیر انجام شد و باشگاه هم قطعا بدون اطمینان از سلامت کامل بازیکن خارجی اقدام به امضای قرارداد نمی کند. پس از رسیدن پاسخ نهایی درخواست آی تی سی هم ارسال شد و در روزهای گذشته از چند طریق موضوع صدور آی تی سی را پیگیری کردیم. متاسفانه رسیدن روزهای پایانی سال میلادی یکی از دلایل تاخیر در صدور آی تی سی بوده؛ اما امیدواریم مشکل حل شود و به زودی با دریافت آی تی سی کارت بازی دروازه بان جدید تیم هم صادر خواهد شد.»


باید منتظر ماند و دید آیا آلمیدا با شرایط کنونی می تواند تراکتورسازی را مقابل استقلال همراهی کند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها