کد خبر : 1484353 | 09 دی 1396 ساعت 14:25 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین و رونالدو هستند

غیبت مسی در لیست مهاجمان موردعلاقه بوفون!

از نگاه بوفون، لیونل مسی جایی در میان 5 مهاجم برتر تاریخ فوتبال ندارد ولی هری کین در فهرست او قرار دارد.

غیبت مسی در لیست مهاجمان موردعلاقه بوفون!

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی بوفون روزهای پایانی فوتبالش را پشت سر می گذارد و در انتهای فصل، دستکش ها را می آویزد. او بسیار علاقه مند است تا در آخرین سال فوتبالی اش بتواند به حسرت بزرگ خود که قهرمانی در چمپیونزلیگ است پایان دهد. بوفون تاکنون سه فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده و در همه آنها مغلوب شده است.

برای رسیدن به این مهم، یوونتوس اواخر بهمن ما باید به مصاف تاتنهام در یک هشتم نهایی برود.

 

 

1255371

 

 

بوفون در مورد این بازی و مصاف با هری کین، بهترین گلزن دنیا در سال 2017 گفت:« هری کین در حال حاضر بدون شک یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. به عنوان یک بازیکن، همیشه می توانید بهتر شوید ولی چیزهایی هستند که حتی با تمرین کردن هم بهتر نخواهند شد.

 

 

1262742

 

 

کین غریزه ذاتی گلزنی در خود دارد و این در وجود اوست. در تمام دوران فوتبالم بهتر از رونالدوی برزیلی، کریستیانو، اینزاگی و باتیستوتا ندیده ام و حالا می توانم بگویم که هری کین هم در میان این مهاجمان قرار می گیرد.

آنها در محوطه جریمه حریفان یک قاتل بالفطره هستند. قرار گرفتن برابر بهترین مهاجمان دنیا همیشه به من انگیزه بالایی داده است و همواره از این چالش دشوار لذت برده ام.»

 

نکته جالب عدم قرارگرفتن مسی در فهرست 5 مهاجم برتر از نگاه بوفون است در حالی که گلر اسطوره ای ایتالیا همواره در مصاحبه های خود از مسی تمجید کرده است.

 

دیدگاه‌ها