کد خبر : 1494389 | 09 دی 1396 ساعت 17:52 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

فقط سربازی می تواند باعث جدایی من از سپاهان شود؛

یزدانی: نمی خواستم مثل یک بازنده سپاهان را ترک کنم

سیاوش یزدانی مدافع تیم سپاهان می گوید که در مقابل پدیده اصلا با فکر انتقام به زمین وارد نشده اند و مهم ترین مسئله کسب سه امتیاز بازی بوده است.

یزدانی: نمی خواستم مثل یک بازنده سپاهان را ترک کنم

 

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی فصل گذشته به همراه امیرحسین صادقی قلب خط دفاعی پیکان را تشکیل می داد و در پایان فصل و به واسطه عملکرد خوبی که داشت، مورد توجه باشگاه سپاهان قرار گرفت. این مدافع میانی که در ابتدای فصل در تیم سپاهان نیمکت نشین ژایرو رودریگوئز شده بود، علیرغم صحبت هایی که در مورد جدایی اش شنیده می شد، رفته رفته توانست خود را با سیستم زلاتکو کرانچار تطبیق دهد و حالا به یکی از نفرات اصلی این مربی کروات در خط دفاعی سپاهان بدل شده است.


یزدانی که روز گذشته موفق شد گل اول سپاهان را مقابل پدیده در ثانیه های پایانی نیمه اول به ثمر برساند و پایه گذار برتری پرگل تیمش شود، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد نیم فصل حضور خود در تیم سپاهان و تجربه هایی که طی این مدت داشته، صحبت کرده است.

یزدانی در مورد اینکه آیا فکر می کردند که با پیروزی 4 بر صفر و گرفتن انتقام از زمین مسابقه خارج شوند، گفت: خب کرانچار قبل از بازی هم به ما گفته بود که از فکر انتقام بیرون بیایید. ما فقط برای گرفتن سه امتیاز به بازی رفتیم و مهم گرفتن سه امتیاز بود که خدا را شکر موفق شدیم.

مدافع میانی سپاهان در مورد نتایج ضعیف سپاهان در نیم فصل اول و فشاری که روی بازیکنان وجود داشت، ادامه داد: ما هنوز از شخصیت اصلی سپاهان خیلی عقب هستیم و به هواداران بدهکاریم؛ در نیم فصل اول دو سه برد خوب مثل پیروزی برابر ذوب آهن و تراکتورسازی داشتیم ولی بازی های بعدی ترمز ما را کشیدند. ما اگر بعد از برد تراکتورسازی در آبادان نتیجه خوبی می گرفتیم، الان شرایط خیلی بهتری داشتیم. الان هم بازی پارس جنوبی جم که خیلی کلیدی است پیش روی ما قرار دارد و باید این تیم را ببریم.

یزدانی که در روزهای اول حضورش در سپاهان نیمکت نشین شده بود، در خصوص این موضوع توضیح داد: من تازه به سپاهان آمده بودم و نیاز به فرصت داشتم ولی این فرصت به من داده نشد و بیرون نشستم. 2،3 ماه اول خیلی سختی کشیدم و شاید هر کسی بود، جدا می شد. من 2 سال در لیگ 2 بودم و 2 سال هم در لیگ یک بازی کردم و می دانستم چقدر بعد از این همه سختی بازی کردن در سپاهان ارزش دارد. طی این مدت همیشه یاد زحمت هایم می افتادم و به خودم می گفتم که نباید شانه خالی کنم.


مدافع سپاهان در مورد اختلاف سلیقه ای که با کرانچار در میانه های نیم فصل اول داشت و  دلیل این اختلاف نظر عنوان کرد: درگیری لفظی بین من و کرانچار وجود نداشت ولی از نظر فنی مشکلاتی بود. در ابتدا آن چیزهایی که ایشان می خواستند، نتوانستم اجرا کنم. تطبیق پیدا کردن با اندیشه های آقای کرانچار در ابتدا سخت بود و واقعا ذهنم درگیر شده بود. در این بین تیم هایی هم به من زنگ می زدند ولی دوست نداشتم مثل یک آدم بازنده سپاهان را ترک کنم. می خواستم خودم را ثابت کنم و الان خیلی خوشحالم که در سپاهان بازی می کنم و دوست دارم همیشه در این تیم باشم.

 

بازیکن فصل گذشته پیکان در مورد وضعیت گلرهای سپاهان و اینکه چقدر متزلزل بودن این پست باعث نتایج ضعیف آنها در نیم فصل اول شد، افزود:  خب مطمئنا وقتی یک دروازه بان مطمئن پشت تیم باشد، دلگرمی است. البته ما در بخش دروازه بانی بدشانس هم بودیم. اولیویرا که مقطعی مصدوم بود و گلرهای دیگر ما هم جوان هستند و همانطور که می دانید بازی کردن بازیکنان جوان در تیم هایی مثل سپاهان خیلی سخت است. مهدی صدقیانی اولین بار در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال بازی کرد ولی به هر حال این اتفاقات افتاد و ما نباید توانایی های این گلرهای جوان را به دلیل برخی اشتباهات نادیده بگیریم.

 

مدافع سپاهان در مورد عملکرد عالمه در اولین بازی نیز اضافه کرد: عالمه دیروز خوب کار کرد ولی هنوز شناخت کافی نسبت به هم نداریم.

یزدانی در مورد صحبت هایی که در مورد جدایی او از سپاهان به دلیل مشکل خدمت سربازی شنیده می شد، بیان کرد: من ترم آخر فوق لیسانس هستم. برای کنکور دکتری شرکت کرده ام ولی اگر قبول نشوم، مجبورم سپاهان را ترک کنم. در واقع تنها چیزی که می تواند باعث جدایی من از سپاهان شود، خدمت سربازی است، چون من واقعا سپاهان را دوست دارم و اگر این رابطه دو طرفه باشد و آنها هم من را دوست داشته باشند، فکر نمی کنم برای تیمی غیر از سپاهان بازی کنم.


وی در مورد اینکه سپاهان برای رسیدن به چه جایگاهی در ادامه مسابقات تلاش می کند، اظهار داشت: ما فصل را خوب شروع نکردیم و به همین خاطر رسیدن به قهرمانی خیلی سخت شده است ولی به گرفتن سهمیه امیدواریم. اگر از حالا که 13 بازی تا پایان فصل باقی مانده 26 امتیاز بگیریم، می توانیم به سهمیه آسیایی برسیم و برای آبروی سپاهان به میدان برویم.

 

سیاوش یزدانی در پایان در خصوص هواداران سپاهان هم خاطرنشان کرد: واقعا باید از هواداران سپاهان تشکر کنم. آنها طی فصل خیلی اذیت شدند، اما با یک برد دوباره از تیم حمایت می کردند. خیلی وقت ها فکر می کردیم با تیم قهر کرده اند ولی باز هم از ما حمایت کردند و من واقعا خوشحالم که در تیمی هستم که چنین هوادارانی دارد.

دیدگاه‌ها