کد خبر : 1494541 | 10 دی 1396 ساعت 15:08 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی پوشان کاپیتان اول ندارند؛

حکایت کاپیتان‌های چرخشی در سپاهان !

طی برگزاری مسابقات لیگ هفدهم بازیکنان مختلفی بازوبند طلایی پوشان اصفهان را بر بازو بسته اند و عملا تشخیص کاپیتان اول این تیم دشوار است.

حکایت کاپیتان‌های چرخشی در سپاهان !

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هفدهم برای سپاهان با کاپیتانی رسول نویدکیا آغاز شد، زیرا حسین پاپی که کسوت بیشتری نسبت به سایر همبازیانش دارد در ابتدا اعلام کرده بود که مایل به بستن بازوبند کاپیتانی نیست.


 هرچند که حسین پاپی خیلی زود در این تصمیم عجیب تجدید نظر کرد و در بیشتر مسابقات فصل جاری پیشاپیش سایر طلایی‌پوشان با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شد. طی این مدت در دیدارهایی که حسین پاپی و رسول نویدکیا حضور نداشتند، جلال علی محمدی و حسن جعفری بازوبند را بر بازو داشتند.


 پس از بازگشت علی کریمی به سپاهان این هافبک ملی‌پوش در برخی دیدارها حتی  در حضور رسول نویدکیا بازوبند را به بازو بسته است. اما در دیدار با پدیده، نویدکیا پس از هفته‌ها مجدداً با بازوبند کاپیتانی به ترکیب اصلی بازگشت.


 با این وصف، به نظر می‌رسد که سپاهان در فصل جاری کاپیتان اول مشخصی ندارد اما پاپی، نویدکیا و کریمی کاپیتان‌های نوبتی سپاهان هستند. در صورتی که هیچ‌یک از این سه بازیکن در زمین حضور نداشته باشند هم بازوبند به حسن جعفری و جلال علی محمدی می‌رسد.


گفتنی است که غیبت رسول نویدکیا در مقابل پارس جنوبی جم به احتمال فراوان بار دیگر علی کریمی را کاپیتان سپاهان خواهد کرد.

دیدگاه‌ها