کد خبر : 1494547 | 10 دی 1396 ساعت 15:47 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

نویدکیا با بازوبند به ترکیب بازگشت؛

حضور پرنوسان اما تاثیرگذار نویدکیا در ترکیب سپاهان

نویدکیا یکی از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان در این فصل از رقابت های لیگ برتر بوده که به دلایل مختلف حضوری مداوم در ترکیب تیم نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، رسول نویدکیا در دیدارهای ابتدایی لیگ هفدهم مانند فصول قبل یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان در میانه میدان به شمار می رفت، اما عدم نتیجه گیری این تیم در هفته های ابتدایی سبب شد تا این هافبک کم کم تحت فشار قرار بگیرد و در دیدار برابر سپیدرود پس از شعار عده ای از هواداران که علیه او پس از تساوی بدون گل در خانه سر داده شد، در تصمیمی احساسی اعلام کرد که دیگر در سپاهان به میدان نمی رود.


این تصمیم احساسی باعث شد تا کرانچار در چند دیدار از این بازیکن استفاده نکند و در ادامه مصدومیت هم مانع حضور او در چند بازی دیگر شد، اما این بازیکن خوش فکر و با تجربه دوباره به ترکیب اصلی تیم بازگشت و در دیدار برابر تراکتورسازی یکی از بهترین بازی های فصل خود را در پیروزی 3 بر صفر برابر این تیم در نقش جهان انجام داد.

 

1273307


اما باز هم مصدومیت گریبان نویدکیا را گرفت و این بازیکن که آخرین بار در دیدار با صنعت نفت آبادان از هفته سیزدهم لیگ برتر در ترکیب سپاهان قرار گرفته بود پس از سه هفته مجدداً به جمع ۱۱ مرد منتخب کرانچار بازگشت و با توجه به نیمکت‌نشینی حسین پاپی بازوبند کاپیتانی را هم در اختیار گرفت و در یکی دیگر از روزهای خوبش به خوبی نبض میانه میدان را همراه با علی کریمی در دست گرفت.


نویدکیا در این فصل با دستور کرانچار 7 بار از ابتدا برای سپاهان بازی کرده و 6 بار هم به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده، که مجموع 690 دقیقه حضور طی 17 بازی فصل را برای او ثبت کرده است.


 البته نویدکیا با کارت زردی که در این دیدار گرفت، سه‌اخطاره شد تا به واسطه از دست دادن دیدار برابر پارس جنوبی جم، حضورش در ترکیب اصلی تیم اصفهانی ادامه‌دار نباشد.

دیدگاه‌ها