کد خبر : 1494670 | 11 دی 1396 ساعت 11:10 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

آدم هایی مثل کمالوند به تعداد انگشتان دست هم نیستند

اسدی: مسئولان آبادان از نتایج تیم جا خورده اند!

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند به فینال جام حذفی صعود کند.

اسدی: مسئولان آبادان از نتایج تیم جا خورده اند!

مرتضی اسدی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم صنعت نفت عنوان کرد: از نظر مالی شرایط تیم ما تعریفی ندارد. درگیر پول دادن و پول ندادن باشگاه هستیم؛ اما از نظر فوتبالی و ورزشی شرایط خوبی داریم. خداراشکر یک برد خوب هم جلوی سایپا آوردیم و این وقتی ارزشمند تر شد که بعد از شکست سنگین مقابل استقلال به دست آمد. ما فوتبال روانی بازی می کنیم و این یک حسن در فوتبال است.


وی درباره اینکه فراز کمالوند اعلام کرده مرتضی اسدی ستون تیمش است، بیان کرد: آقا فراز نسبت به من لطف دارد. ما با توجه به اینکه محدودیت بازیکن داریم، آقا فراز روی تک تک بازیکنان حساب ویژه ای باز کرده و همه ما سعی می کنیم کمتر مصدوم شویم. 


کاپیتان صنعت نفت با اشاره به مشکلات مالی باشگاهش گفت: شرایط ما روزبه‌روز بغرنج تر می شود. در آبادان برای هیچ کدام از مسئولان اهمیتی ندارد که صنعت نفت در نیمه نهایی جام حذفی باشد و در لیگ رتبه مطلوبی به دست آورد. در چند دهه اخیر نتایج نفت آبادان بی نظیر است و فکر می کنم مسئولان آبادانی از نتایج تیم جا خورده اند و باورشان نمی شود این نتایج را کسب کردیم! امیدوارم آنها بیدار شوند و به تیم مردمی و بومی آبادان کمک کنند. الان به داد تیم نرسند، کی می خواهند کمک کنند؟


اسدی ادامه داد: واقعا فراز کمالوند یک تنه تیم را سرپا نگه داشته است. او دو، سه ماه است مدام وعده های مسئولان را به گوش ما می رساند و مدام با صحبت هایش تیم را آرام می کند. دم بازیکنان هم گرم؛ در این شرایط که دریافتی هم نداشتند، سنگ تمام گذاشتند. آقای کمالوند به خاطر بچه ها حق و حقوق خودش را رها کرده و واقعا چنین انسان هایی در فوتبال به تعداد انگشتان یک دست هم نیستند. همه بازیکنان نیز به خاطر کمالوند بازی می کنند و امیدوار هستیم، بتوانیم برای این مردم مقام خوبی به دست آوریم. 


وی در پایان افزود: امیدوار هستم در جام حذفی بتوانیم به فینال برسیم و البته این روند خوب در لیگ را هم ادامه دهیم تا فقط مردم آبادان خوشحال شوند. واقعا از مسئولان هم می خواهم بیدار شوند و کاری انجام دهند. واقعا این صنعت نفت حیف است. ما نیاز به کمک مالی آنها داریم.

 

مهرداد شاملو

دیدگاه‌ها