کد خبر : 1494722 | 11 دی 1396 ساعت 14:15 | 78.8K بازدید | 0 دیدگاه

سه مقصد احتمالی برای ستاره ناراضی بارسا

آردا توران که یک نیم فصل را کاملا بیرون گود بوده، حالا به فکر جدایی از بارسلوناست.

سه مقصد احتمالی برای ستاره ناراضی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، آردا توران که زمان لوئیس انریکه هرگز نتوانست جایگاهی ثابت در ترکیب بارسا پیدا کند، حالا زیر نظر والورده به سکوها تبعید شده و حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گیرد.

سرمربی جدید بارسا از همان تابستان مشخص کرده بود که روی آردا حساب نمی کند ولی حقوق 9 میلیون یورویی ستاره ترکیه ای و عدم تمایل این بازیکن به کاهش دریافتی خود باعث عقب نشینی تمام تیم های خواهان او شد. آردا امید داشت که بتواند والورده را به خود متقاعد کند ولی به توفیقی دست پیدا نکرد.

 

 

1273431

 

 

به ادعای موندودپورتیوو، آردا این روزها سخت در تلاش است تا یک تصمیم درست برای آینده خود اتخاذ کند. بازگشت به فوتبال ترکیه یکی از گزینه هاست. ابتدا صحبت از پیوستن به بشیکتاش در میان بود که با مصاحبه رئیس باشگاه بشیکتاش مبنی بر عدم نیاز به آردا، این قضیه منتفی شد. گفته می شود گالاتاسرای و استانبول باشاک شهیر هم می توانند گزینه های آردا برای بازگشت به ترکیه باشند.

 

آردا دو پیشنهاد نیز از میلان ایتالیا و اورتون انگلیس دارد و مدیر برنامه های او در حال بررسی شرایط دو تیم است.

یک ماه پیش رو، پنجره انتقالات زمستانی باز خواهد بود و آردا اگر نتواند تیم آینده خود را مشخص کند، مجبور است یک نیم فصل دیگر در بارسلونا فقط به تمرین کردن بپردازد و از سکوهای نوکمپ نظاره گر بازی هم تیمی هایش باشد.

 

دیدگاه‌ها