کد خبر : 1494725 | 11 دی 1396 ساعت 14:41 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم برانکو بو خودش بهترین هستند؛

افاضلی: پرسپولیس کار سختی برابر ما دارد

سرمربی نفت تهران می گوید که پرسپولیس حریف روز جمعه این تیم بهترین تیم 10 سال اخیر لیگ برتر است.

افاضلی: پرسپولیس کار سختی برابر ما دارد

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی سرمربی نفت تهران در اولین تمرین این تیم گفت: در بعضی تیم ها گاهی شرایط مناسب نیست و تغییر و تحول زیاد است. فکر می کنم نفت هم چنین شرایطی داشته است. امیدوارم نفت از این به بعد آرامش داشته باشد. مدیران جدید نفت تحصیلکرده و آبرومند هستند و در حرفه ای که فعالیت می کنند، همه روی آنها حساب می کنند.


وی در ادامه افزود: باید به بازیکنان برای آرامش کمک کنیم و بعد از آن فوتبال بهتر می شود. الان اولویت باشگاه این است که بازیکنان را آرام کنیم.

 

افاضلی در پاسخ به این سوال که چرا ریسک سرمربی گری در نفت را قبول کرده، تصریح کرد: مربی گری ریسک است. بله و می دانم که شرایط در اینجا سخت است. می دانم که برای من در اولین تجربه لیگ برتری، شرایط سختی است. البته این فرصتی است که من توانایی خودم را پروش دهم.

 

سرمربی جدید نفت تهران در واکنش به این موضوع که چرا شرایط عجیب و غریب نفت را قبول کرده، گفت: شرایط نفت تهران دیگر عجیب و غریب نیست و همه چیز مرتب است. مدیریت این موضوع را اعمال می کند و ما هم در زمین این موضوع را آهسته آهسته درست می کنیم.

 

وی درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم، خاطر نشان کرد: مهندس سمیعی گفتند که مشکل نقل و انتقالات برطرف شده است.

 

افاضلی درباره قرارداد خود با این باشگاه، اضافه کرد: قرارداد تا انتهای امسال است و اگر دو طرف رضایت داشته باشند، قابل تمدید است. من هنوز قراردادی نبستم که بخواهم درباره بند آن حرف بزنم و تنها با مدیران باشگاه دست دادم.

 

او درباره کادرفنی تیم نفت تهران، گفت: افرادی که هستند قطعا با ما خواهند بود و احتمالا یک یا دو نفر اضافه شود.

 

سرمربی جدید نفت تهران درباره لیست ورود و خروج این تیم در نیم فصل، تصریح کرد: اجازه بدهید وارد تمرین شویم و شرایط را ببینیم. همچنین برخی بازیکنان پیشنهاد دارند و شاید نخواهند همکاری کنند. مطابق خروجی تیم و احتیاج های تیم درباره جذب بازیکن تصمیم می گیریم.

 

افاضلی درباره دیدار روز جمعه این تیم با پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس سخت است اما برای ما سخت نیست. با تمام تمرکز وارد زمین می شویم. اگر برنده بودیم برای بازیکنان است و اگر نبردیم برای من است. مطمئنم بازیکنانم خوب هستند. من از پرسپولیس شناخت کامل دارم زیرا برانکو دوست 15 ساله من است. من در دوران حضور برانکو در پرسپولیس نیز با او تبادل نظر داشتم. تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس شاگردان من  در تیم ملی امید و بزرگسالان بودند. پرسپولیس بهترین تیم 10 سال اخیر ایران است و برانکو بهترین مربی لیگ است اما بازی آنها با ما آسان نیست.

 

سرمربی جدید نفت تهران در پاسخ به این سوال که برای ایجاد ثبات در این تیم چه راهی را دنبال می کند، پاسخ داد: تمرین، تمرین و تمرین. وقتی خوب تمرین کنید و مدیریت باشگاه نیز حمایت کند، ثبات ایجاد می شود و نتیجه به همراه آن خواهد بود.

دیدگاه‌ها