کد خبر : 1494732 | 11 دی 1396 ساعت 15:16 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهتر است چیزی درباره مذاکرات با باشگاه نگویم

بنگر: انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس داریم

مدافع نفتی ها می گوید حضور کادر فنی جدید دیگر برای ما عادی شده است امیدوارم این یکی دیگر به نفع تیم باشد. ما جوان های خوبی داریم که استفاده از آنها می تواند به نفع تیم باشد.

بنگر: انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس داریم

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر در حاشیه تمرین امروز در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت خود در جمع نفتی ها گفت: حضور کادر فنی جدید دیگر برای ما عادی شده است امیدوارم این یکی دیگر به نفع تیم باشد. ما جوان های خوبی داریم که استفاده از آنها می تواند به نفع تیم باشد. حیف است این تیم با این همه قدمت راهی لیگ یک شود. انشالله با نظم و تاکتیک های خاص بتوانیم در لیگ باقی بمانیم. 


او درباره حضور مربیان جدید گفت: روند ما باید عوض می شد چرا که روند ثابتی داشتیم. البته مدیران قبلی هم زحمت کشیدند هر چند نشد در تیم باقی بمانند. انشالله به کمک مدیران و کادرفنی جدید به تیم شوک وارد شود. 


مدافع نفتی ها درباره پیگیری مسائل مالی در این تیم گفت: درباره مسائل مالی هم صحبت شد اما چون حرفی خصوصی بین ما و باشگاه بود در صورتی که سرمربی لازم بداند درباره آن صحبت می کند. 


وی درباره انگیزه این تیم در دیدار برابر پرسپولیس نیز گفت: بله ما انگیزه زیادی داریم در دیدار برابر فولاد هم بازی خوبی انجام دادیم و فکر میکنم یکی از سخت ترین بازی های این تیم بود که البته یک گل آفساید نیز دریافت کردیم که فکر می کنم هیچ دوربینی آن را ضبط نکرده باشد. به هرحال جوانان خوبی داریم که می توانیم با استفاده از آنها در برابر هر حریفی انگیزه داشته باشیم. 


بنگر درباره حضور و یا عدم حضور در نفت گفت: به هرحال صحبت هایی بین من و باشگاه به وجود آمد و ما درباره حضور و خروج از تیم به صحبت پرداختیم اجازه بدهید چیزی در رابطه با آن نگویم چرا که موضوعی خصوصی و درون باشگاهی بود. من با آقای افاضلی هم همکاری کرده بودم با او نیز صحبت کردم اما تمایلی ندارم درباره حرف هایی که زده شد چیزی در رسانه ها به زبان بیاورم. 


او در پایان گفت: قطعا نمی توانم بگویم تیم نفت را همیشه دوست داشته ام اما من این تیم و بازیکنان را دوست دارم. از اول با آنها بوده ام بازیکنان خوبی هستند و امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیدم. هرچیزی که قسمت باشد باید ببینیم چه پیش می آید.

دیدگاه‌ها