کد خبر : 1494788 | 11 دی 1396 ساعت 18:53 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های پیروانی بعد از جلسه کمیته انضباطی

سرپرست تیم پرسپولیس در پایان جلسه کمیته انضباطی به تشریح آن پرداخت و در جمع خبرنگاران صحبت کرد.

صحبت‌های پیروانی بعد از جلسه کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، حواشی شکل گرفته در جریان دیدار هفته هفدهم لیگ برتر میان دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در استادیوم آزادی باعث شد تا با دستور وزارت ورزش و پیگیری فدراسیون فوتبال، شواهد و مدارک موجود در شکل گیری درگیری بین طرفداران دو تیم در جلسه کمیته انضباطی مطرح شود.


افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس در پایان جلسه امروز کمیته انضباطی در خصوص صحبت‌های مطرح شده در آن گفت: در این جلسه ما دفاعیات خود را مطرح کردیم. همه باید دست به دست هم بدهیم از فدراسیون تا باشگاه‌ها و هواداران تا شرایط فرهنگی فوتبال مناسب‌تر شود. خوشحالیم که پرسپولیس صدرنشین جدول است و تیم ما روی نوار برد قرار دارد. بحث‌های داخل ورزشگاه را نباید به بیرون ورزشگاه منتقل کرد، شعارهایی در ورزشگاه داده شده اما باید قبول کنیم که این شرایط خوب نیست و باید تلاش کنیم تا اتفاقات خوبی رخ بدهد.


وی با اشاره به اینکه طی مدت اخیر اظهارات زیادی در خصوص رای این حواشی شکل گرفته گفت: تنها خواهشی که دارم این است که اجازه بدهند کمیته مستقل انضباطی خودش در مورد این پرونده بررسی و رأی صادر کند. متأسفانه برخی با اظهار نظرها در رادیو، تلویزیون می‌خواهند شرایط را تحت تأثیر قرار بدهند آن هم در حالیکه این مسائل به آقایان خیلی ربطی ندارد، ما بهترین و با شرف‌ترین هواداران را داریم بخصوص هواداران پرسپولیس که همیشه یار و یاور تیم بودند  و امیدوارم با حمایت آنها دوباره در پایان فصل قهرمانی را مثل فصل گذشته جشن بگیریم.


سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص اینکه باشگاه به لیدرها گفته بود مراقب شکل گیری چنین بحث‌هایی باشند و آن را مدیریت کنند تا اتفاق نیفتد گفت: لیدرها به تنهایی نمی‌توانند به مسائل فرهنگی کمک کنند، با کمک ۱۰ یا ۵۰ لیدر اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، باید همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا ورزشگاه مکانی امن شود. اگر شعار ما این است که خانواده‌ها به ورزشگاه راه پیدا کنند باید جو ورزشگاه تغییر کند و بهتر شود. به عنوان یک شخص فوتبالی باید بگویم باید تفاهم و یکدلی داشته باشیم تا روی سکوها هم مثل درون زمین این تفاهم و یکدلی ایجاد شود.


پیروانی در پاسخ به اینکه آیا دلایل پرسپولیس برای اینکه از محرومیت تماشاگرانش ممانعت کند کافی بوده گفت:  ما به طور محکم، منطقی و اخلاقی دلایل خودمان را ارائه کردیم، تا امروز هم در رسانه‌ها صحبتی انجام ندادیم که آن هم به احترام هواداران فوتبال بود، خواهش می‌کنم از این به بعد هم همه سکوت کنند تا کمیته انضباطی که کمیته مستقل است رأی خود را بدهد، امیدوارم اتفاقی بیفتد که تیم ما ضرر نکند.


وی در پایان از اعلام هرگونه پیش‌بینی در خصوص رای احتمالی خودداری کرد و گفت: اجازه بدهید رأی صادر شود.

دیدگاه‌ها