کد خبر : 1494834 | 12 دی 1396 ساعت 08:56 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مورینیو به انتقاد اسکولز از پوگبا

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل اورتون، از پل پوگبا، ستاره فرانسوی تیمش، در مقابل انتقاد پل اسکولز، اسطوره شیاطین سرخ، دفاع کرد.

پاسخ مورینیو به انتقاد اسکولز از پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا که در تابستان 2016 با انتقالی 105 میلیون یورویی از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست، در یک فصل و نیم اخیر نتوانست انتظارات را برآورده کند و اسکولز پیش از دیدار امشب منچستریونایتد برابر اورتون، در شبکه بی تی اسپورت به انتقاد از او پرداخت.

 

او گفت:" آن پل پوگبایی که ما در یوونتوس می دیدیم، کجاست؟ او همه جای زمین بود. می جنگید، تکل می زد، دائما به دنبال توپ بود و هر فصل 25 گل می زد. او حالا فقط در بازی اینور و آنور می رود.

 

او آماده به نظر نمی رسد. به نظرم او خوب تمرین نمی کند. او شبیه بازیکنی که بتواند پیروزی شما را در بازی ها رقم بزند و برای همین برایش 105 میلیون یورو داده اید به نظر نمی رسد."

 

اما پوگبا در دیدار امشب مقابل اورتون نمایش بسیار خوبی داشت و مورینیو از این فرصت استفاده کرد تا به صحبت های اسکولز پاسخ بدهد.

 

 

1163230

 

 

" فکر می کنم تنها کاری که پل اسکولز می کند، انتقاد است. فکر نمی کنم او اظهار نظر می کند، او انتقاد می کند که موضوع متفاوتی است.

 

اما هیچ یک از ما نباید بازیکنی به خوبی آنچه که او در دوران حرفه ای اش بود، باشیم. او یک بازیکن استثنایی بود و این به معنای آن نیست که همه ما باید استثنایی باشیم.

 

پوگبا همیشه تلاش می کند تا بهترین بازی هایش را ارائه بدهد. او گاهی  خیلی خوب بازی می کند، گاهی خوب بازی می کند و گاهی هم خیلی خوب نیست. این تقصیر پل نیست که بیشتر از اسکولز پول در می آورد. این تقصیر او نیست. فوتبال همین است.

 

فکر می کنم اسکولز در تاریخ به عنوان یک بازیکن استثنایی در یادها می ماند نه به عنوان کارشناس. بنابراین من ترجیح می دهم که به او به عنوان یک بازیکن استثنایی که کارهای زیادی برای باشگاهی که من با افتخار به آن خدمت می کنم، انجام داد، نگاه کنم.

 

اگر روزی اسکولز تصمیم بگیرد که مربی شود، من آرزو می کنم که او 25 درصد من موفق باشد زیرا 25 درصد از 25 جام، می شود 6. بنابراین اگر او 25 درصد من موفق شود، باید بسیار خوشحال باشد."

دیدگاه‌ها