کد خبر : 1494882 | 12 دی 1396 ساعت 10:11 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

تقابل جذاب بازی پرسپولیس؛ دوئل کریم و افاضلی

هومن افاضلی بعد از قبول سرمربیگری نفت تهران در اولین گام جدال حساس برابر پرسپولیس را پیش‌رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی که طی سال‌های حضور برانکو ایوانکوویچ همواره به عنوان نامزد دستیاری او معرفی می‌شد در نهایت کریم باقری را به عنوان رقیب خود دید و سرمربی سابق تیم ملی نام کریم باقری را به عنوان دستیار ایرانی خود معرفی کرد.


هومن افاضلی اکنون به عنوان سرمربی تیم نفت تهران انتخاب شده تا در اولین مسابقه به مصاف استاد قدیمی، برانکو ایوانکوویچ برود. افاضلی در زمان حضور بلاژ و برانکو سالها به عنوان دستیار در تیم ملی در کنار آنها فعالیت می‌کرد و پس از آن هم نزدیکی خاصی به برانکو ایوانکوویچ داشت و همین موضوع، او را تا نزدیکی نیمکت پرسپولیس نیز آورد اما در نهایت کریم باقری به عنوان کمک مربی انتخاب شد.
با این حال کریم باقری نیز طی سه فصل همکاری خود با برانکو نشان داده که تمام فاکتورهای لازم برای یک دستیار خوب را دارد و همچنین سابقه حضورش در پرسپولیس که با خوش نامی نیز همراه بود، او را یاری رسانده تا حواشی و تنش های تیم را تا حد زیادی برطرف سازد. برانکو هم علاقه بسیار زیادی به باقری دارد و همواره از او و تصمیماتش حمایت کرده است. نگاهی به داستان کنار گذاشتن پیام صادقیان و رامین رضاییان از تیم، این ادعا را ثابت می‌کند.

 

1273561


باقری در این ۳ سال، رفاقت خاصی نیز با کروات‌های پرسپولیس دارد. سرتن چوک در گفتگویی جدیت باقری در جلسات تمرینی و تمرین پا به پای بازیکنان را با لحنی آغشته به شوخی بیان کرد و به این ویژگی کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس اشاره کرد.


حال جدال افاضلی و آقاکریم در جریان بازی این هفته دو تیم پرسپولیس و نفت تهران بسیار دیدنی خواهد بود. یکی که سالها در کنار برانکو ایوانکوویچ بود و دیگری سومین فصل حضور روی نیمکت پرسپولیس را تجربه می‌کند.

 

1273562

دیدگاه‌ها