کد خبر : 1494919 | 12 دی 1396 ساعت 12:25 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی با بازوبند کاپیتانی برمی‌گردد؟

مهاجم تراکتورسازی احتمالا مقابل استقلال به ترکیب این تیم برمی گردد.

ابراهیمی با بازوبند کاپیتانی برمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از اتفاقاتی که میان محمد ابراهیمی و یحیی گل محمدی رخ داد، این بازیکن چند روز از تمرینات تراکتورسازی دور بود اما بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه به تمرینات برگشت. با این حال ابراهیمی در 3 بازی گذشته تراکتورسازی جایی در ترکیب ثابت تیمش نداشته و به عنوان یار تعویضی به زمین رفته است.


حالا اما تراکتورسازی روز جمعه در حالی به مصاف استقلال می رود که امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و مشخص نیست چه کسی به عنوان جایگزین او به زمین خواهد رفت. با توجه به اینکه عالیشاه در پست خط حمله بازی می کرد و تنها گزینه یحیی در پست مهاجم برای جایگزینی محمد رضا آزادی است، احتمال می رود سرمربی تراکتورسازی بخواهد بار تجربی تیمش را بالا ببرد و در این شرایط باید محمد ابراهیمی را به زمین بفرستد.


ابراهیمی که معمولا در پست وینگر چپ به میدان رفته، اگر در ترکیب تراکتور قرار بگیرد، بعد از مدت ها به پست اصلی اش برمی گردد و می تواند به عنوان زوج فرزاد حاتمی کارش را برای تراکتور انجام دهد.


ابراهیمی در صورتی که مقابل استقلال فیکس باشد، با توجه به غیبت مهدی کیانی محروم، بازوبند کاپیتانی را هم بر دست خواهد بست. باید منتظر ماند و دید تصمیم نهایی گل محمدی درباره جانشین امید عالیشاه چیست.

دیدگاه‌ها