کد خبر : 1494959 | 12 دی 1396 ساعت 14:54 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

فینالیست‌های جام خلیج فارس امشب مشخص می‌شوند

بازی های مرحله نیمه نهایی جام خلیج فارس امشب برگزار می شود.

فینالیست‌های جام خلیج فارس امشب مشخص می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات جام کشورهای حوزه خلیج فارس از مرحله گروهی گذر کرد و امشب دیدارهای نیمه نهایی برگزار می شود.

 

در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی از ساعت 17:45 به وقت تهران تیم های عمان و بحرین به مصاف هم می روند. عمان در گروه A این رقابت ها پس از پیروزی مقابل کویت و عربستان و شکست در برابر امارات، با 6 امتیاز سرگروه شد و به جمع چهار تیم نهایی راه یافت. در سمت مقابل بحرینی ها که در گروه B یمن را شکست دادند و با عراق و قطر به تساوی رسیدند، با 5 امتیاز دوم شدند.

 

تیم های عمان و بحرین تا کنون 34 بار با هم مصاف داشته اند که 12 پیروزی سهم بحرین و 7 برد نصیب عمان شده است. در ادوار مختلف جام خلیج فارس نیز 18 بازی بین این دو کشور انجام شده که بحرین هفت بار و عمان تنها 2 بار موفق به پیروزی شده اند. آخرین تقابل این دو تیم هم در سال 2016 میلادی انجام شده که به تساوی 2-2 انجامید.

 

اما ساعت 21 امشب، دیدار حساس تر این مرحله بین عراق و امارات متحده آغاز می شود. عراق به عنوان صدرنشین گروه دوم رقابت ها، توانست در این مرحله یمن و قطر را مغلوب کند و مقابل بحرین هم به تساوی رسید. در مقابل عراق 7 امتیازی، اماراتی قرار می گیرد که در گروه A پس از پیروزی مقابل عمان و تساوی در برابر عربستان و کویت با 5 امتیاز دوم شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

 

در 25 تقابل تیم های عراق و امارات در تورنمنت های مختلف، 9 برد سهم عراق و 7 برد سهم امارات بوده است. همچنین در چارچوب رقابت های جام خلیج فارس این دو تیم 9 بار مقابل هم قرار گرفته اند که عراق 3 بار و امارات یک بار برنده شده است. آخرین مصاف های این دو تیم هم به رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه مربوط است که یک بار با برتری امارات و یک بار با برد عراق همراه شد.

دیدگاه‌ها