کد خبر : 1494991 | 12 دی 1396 ساعت 16:46 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام: نیم‌قرن است نتوانستیم به المپیک برسیم

اظهارنظر کاپیتان سابق تیم‌ملی درباره کمیته ملی المپیک

کاپیتان سابق تیم ملی در رابطه با انتخابات کمیته ملی المپیک به اظهارنظر پرداخت. او معتقد است انواع و اقسام تدابیر باعث نشد تا توقف پنجاه ساله تیم امید به پایان برسد.

اظهارنظر کاپیتان سابق تیم‌ملی درباره کمیته ملی المپیک

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام آمادگی نامزدهای ریاست کمیته ملی المپیک و گرم شدن تنور این انتخابات، رضا صالحی امیری نیز امروز حضور خود در این انتخابات را به طور رسمی اعلام کرد. در همین رابطه جواد نکونام در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در خصوص احتمال انتخاب وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ریاست کمیته ملی المپیک اظهار داشت:  صالحی امیری مدت کوتاهی در وزارت ورزش حضور داشت و اتفاقا در همان زمان کوتاه به خوبی توانایی اش در این زمینه را نشان داد. البته به شخصه او را یک شخص ورزشی می دانم و مطمئن هستم در صورت انتخاب در سمت جدید نیز به طور حتم موفق خواهد بود.

 

وی ادامه داد: امیری را به عنوان یک مدیر موفق قبول دارم، چراکه در هر جایی که حضور داشته منشا اثر و عاملی برای پیشرفت مجموعه تحت مدیریتی اش بوده و امیدوارم پس از انتخاب به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک در عرصه ورزش نیز شاهد موفقیت های بیشتر و پیشرفت و تحولی چشمگیر باشیم.

 

سرمربی خونه به خونه مازندران تاکید کرد: حدود نیم قرن است که تیم ملی فوتبال امید ایران از رسیدن به المپیک عاجز مانده و با انواع تدبیرهایی که صورت گرفته و با حضور مربیان مختلف بین المللی هرگز به این مهم نرسیده و این موضوع به نوعی یک حسرت ملی برای فوتبال ایران طی سال های طولانی گذشته محسوب می شود.

 

نکونام گفت: این در حالی است که با وجود صالحی امیری که او را فردی کاردان و توانمند می دانم، معتقدم وی می تواند با یک برنامه‌ریزی درست و منسجم و انتخاب یک کادر قوی برای این تیم، بعد از سالیان سال یک بار دیگر این تیم را راهی المپیک کرده تا بعد از موفقیت تیم های ملی مختلف، تیم امید نیز یک بار دیگر به بزرگ ترین آوردگاه ورزشی جهان راه پیدا کند.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: برای صالحی امیری آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم با حضور او ورزش ایران بتواند در رشته های مختلف بر بام دنیا نشسته و در المپیک ۲۰۲۰ نیز بهترین نتایج تاریخ ورزش کشورمان را کسب کند.

دیدگاه‌ها