کد خبر : 1495018 | 12 دی 1396 ساعت 18:31 | 183K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف آقای گل پرسپولیس فردا مشخص می‌شود

الغرافه تنها مشتری دست به نقد مهدی طارمی

مسئولان پرسپولیس به زودی تصمیم خود برای درخواست جدایی مهدی طارمی اعلام خواهند کرد.

الغرافه تنها مشتری دست به نقد مهدی طارمی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با توجه به درخواست جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال پیشنهاد جذابی برای این بازیکن هستند، او تنها از الغرافه قطر با پیشنهاد مواجه شده که البته رقم آن چندان جذاب نیست.


مسئولان پرسپولیس به دنبال این هستند تا با توجه به درخواست آقای گل دو فصل اخیر خود به دنبال این هستند تا پیشنهاد مناسبی برای این بازیکن به دست بیاورند؛ اما او تنها الغرافه را به عنوان مشتری خود می‌بیند. مبلغ کمتر از 600 هزار دلار برای دریافت رضایتنامه این بازیکن اکنون پیش روی مسئولان پرسپولیس قرار دارد و اکنون آنها در مورد این انتقال به دنبال جمع بندی لازم هستند.


با این تفاسیر اما بعید است طارمی در پایان نقل و انتقالات زمستانی کار خود را با پیراهن شماره 9 پرسپولیس ادامه دهد و در صورتی که طی روزهای آینده پیشنهاد دیگری او را درگیر نکند، باید بازی‌های او را در لیگ ستارگان قطر و با پیراهن الغرافه این کشور متصور بود.

 

بر این اساس فردا تصمیم نهایی در خصوص مهدی طارمی فردا توسط باشگاه مشخص خواهد شد و باید از هم اکنون جدایی این بازیکن را از جمع شاگردان برانکو قطعی دانست، هرچند باشگاه برای جدایی او شرط و شروطی نیز دارد.

دیدگاه‌ها