کد خبر : 1495113 | 13 دی 1396 ساعت 11:27 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف با پرسپولیس زیاد اما قابل جبران است

سیف اللهی: برای سومین قهرمانی به پارس آمدم

مهاجم تیم سیاه جامگان شب گذشته با امضای قرارداد به پارس جنوبی پیوست تا این تیم برای ادامه مسابقات نیم فصل دوم با مجموعه ای کامل تر پا به مسابقات بگذارد.

سیف اللهی: برای سومین قهرمانی به پارس آمدم

به گزارش " ورزش سه" روح الله سیف اللهی بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان دیشب رسما به پارس جنوبی پیوست. او از فصل گذشته در تیم سیاه جامگان بازی می کرد در نقل و انتقالات نیم فصل به پارس جنوبی پیوست. سیف اللهی در این رابطه گفت:« بله خداراشکر با پارس جنوبی قرارداد بستیم. با آقای تارتار صحبت کرده بودم و همیشه خیلی دوست داشتم با ایشان کار کنم و خوشحالم که این اتفاق بالاخره افتاد. در سال های قبل یکی دوبار تا آستانه اینکه با آقای تارتار همکاری کنم رفته بودم؛ اما هربار قسمت نشد.»


او که از این انتقال راضی به نظر می رسد گفت:« سیاه جامگان درحال حاضر شرایط خوبی دارد. این تیم در این دوسال برای بقا می جنگد، اما اوضاع تیم الان خوب است و جا دارد از عوامل باشگاه و هواداران به خاطر یک سال و نیم حضورم در این تیم تشکر کنم.»


بازیکن سابق سیاه جامگان همچنین گفت:« من با سیاه جامگان قراردادم را فسخ کردم. هم سرمربی و هم مدیرباشگاه با جدایی ام مخالف بودند؛ اما من احساس کردم بیش از این نمی توانم به سیاه جامگان کمک کنم و دوست داشتم فوتبالم را جای دیگری ادامه بدهم.»


نکته ای که درباره حضور سیف اللهی در پارس جنوبی قابل توجه است اینکه او یک بازیکن سرعتی وینگر است و پارس هم وینگرهای سرعتی و تکنیکی مثل علی دشتی و امید سینک را دارد که همین رقابت را در این پست ها دشوار می کند. سیف اللهی درباره پست بازی اش در پارس جنوبی گفت:« پست من وینگر است و فوروارد هم بازی می کنم. قطعا در فوتبال و در هر تیمی رقیبانی حضور دارند و باید برای به دست آوردن جایگاه در تیم تلاش کرد.»


 او افزود:« من در پارس جنوبی دنبال قهرمانی هستم و می خواهم با این تیم سومین قهرمانی ام را به دست بیاورم.  من در سال های قبل یک قهرمانی با پرسپولیس در جام حذفی و یک قهرمانی هم با استقلال خوزستان در لیگ برتر داشته ام و امیدوارم با پارس جنوبی به سومین قهرمانی ام برسم. پارس لیگ را خیلی خوب شروع کرده و اگر همین روند را ادامه دهد آخر فصل هم موفق خواهد شد. این تیم کادر فنی خوبی دارد. من با چند تا از بچه های تیم هم دوست هستم و همه می گویند که تیم جو خوبی دارد و همه باهم یک دل هستند.»


او در این باره که اختلاف امتیاز با پرسپولیس زیاد است گفت:« بله اختلاف زیاد است اما می توان جبران کرد. من خودم پرسپولیسی هستم اما با احترام به این تیم ما تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین نتایج را گرفته و به رتبه اول برسیم.»


مهاجم جدید پارس جنوبی که اولین بار توسط علی دایی به پرسپولیس آمد درباره شباهت کاری تارتار و دایی هم گفت:« بله شباهت هایی شاید وجود داشته باشد. آقای تارتار هم مثل آقای دایی بازیکنان سرعتی و تکنیکی را دوست دارد. همه چیز دو طرفه است و من هم به سبک کاری آن ها خیلی علاقمند هستم.»


او در انتها درباره بازی فردای پارس جنوبی برابر سپاهان گفت:« من نمی توانم در برابر سپاهان بازی کنم اما مطمئن هستم پارس سه امتیاز این بازی را می گیرد.»

دیدگاه‌ها