کد خبر : 1495170 | 13 دی 1396 ساعت 15:11 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران سیاه‌جامگان به تعهدات مالی عمل کردند

زامهران: عنایتی بمب انگیزه مشکی‌پوشان است

مهاجم سیاه جامگان مشهد گفت: رضا عنایتی در تمرینات اخیر ما نشان داد که یک بمب انگیزه است و مطمئنم که انشاالله ما دست خالی از اهواز برنخواهیم گشت.

زامهران: عنایتی بمب انگیزه مشکی‌پوشان است

حسین زامهران در گفتگو با "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شکر خدا تمرینات بسیار خوبی را برای بازی با فولاد خوزستان پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواری بسیاری داریم تا با اجرای دستورات تاکتیکی کادر فنی روند اخیرمان را حفظ کرده و ابتدا نبازیم و بعد به جمع کردن امتیازات فکر کنیم.

 

وی افزود: دو هفته است که نباخته‌ایم و پیروزی ارزشمندی را هم بدست آورده‌ایم که ماحصل انرژی بالای آقای عنایتی در تمرینات و کارهای فنی و روحی و روانی‌ای است که ایشان با بازیکنان تیم انجام می‌دهند.

 

مهاجم سیاه‌جامگان از انجام تعهدات مالی باشگاه در قبال بازیکنان خبر داده و گفت: الحمدالله در این یکی دو هفته همه چیز در تیم ما عالی بوده ضمن اینکه امروز صبح هم مدیران باشگاه به تعهدات مالی در قبال بازیکنان عمل کرده تا تیم با روحیه‌ای مضاعف پای در بازی با فولاد خوزستان بگذارد.

 

وی ادامه داد: بازی با فولاد یک بازی فوق‌العاده سخت است چراکه حریف جدای از قابلیت‌های فنی بالا در خانه خود بازی می‌کند اما مشکی پوشان هم دست و پا بسته نیست و تیم ما نیز لحاظ شخصیتی خیلی خوب شده و خیلی امیدواریم که با امتیاز به مشهد برگردیم.

 

زامهران که به واسطه گل صعود و بقاء سیاه‌جامگان در زمان سرمربیگری مهاجری و کاظمی مورد علاقه تماشاگران مشهدی است، تاکید کرد: انشاالله این فصل طوری شرایط را به پیش خواهیم برد که کار به هفته های آخر نکشیده و دیگر هواداران خوب ما استرس چند سال گذشته را نداشته باشند. ما به این توانایی تیم باور داریم و انشاالله چند هفته زودتر از پایان لیگ به فکر جایگاه مناسب خواهیم بود.

 

مصاحبه: حسام الدین فتحعلیان

دیدگاه‌ها