کد خبر : 1495171 | 13 دی 1396 ساعت 15:15 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین تقابل بختیار با تیم سابق!

بختیار رحمانی بار دیگر مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

چهارمین تقابل بختیار با تیم سابق!

به گزارش "ورزش سه"، او در ابتدای فصل از فولاد جدا شد و به پیکان پیوست تا زیر نظر مجید جلالی به روزهای اوج برگردد اما در نیم فصل اول عملکرد خیلی خوبی در این تیم نداشت و تصمیم به جدایی از پیکان گرفت. بختیار ذوب آهن را انتخاب کرد تا این تیم پرافتخار اصفهانی نیم فصل خوبی را رقم بزند و به اهدافش برسد و حالا در سومین هفته نیم فصل دوم، به مصاف تیم سابقش پیکان خواهد رفت.

 

بختیار که یک دوره ناموفق را در استقلال، تیم محبوبش گذراند، در هفته چهاردهم فصل جاری 12 دقیقه در مقابل استقلال بازی کرد ودر نهایت هم آن دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

البته در هفته پنجم او کار بزرگتری را مقابل فولاد انجام داد و موفق به گلزنی مقابل این تیم اسبقش شد و پیکان با همین گل سه امتیاز را به دست آورد. رحمانی چند فصل بسیار خوب را در فولاد سپری کرد اما در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم نمایش های خوبی را در این تیم نداشت و در پایان فصل هم جدا شد.

 

رحمانی در نیم فصل اول تقابل با تیم تراکتورسازی، دیگر تیم سابقش داشت و در هفته دهم، مقابل این تیم به میدان رفت. بختیار اگرچه به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شد اما در اواسط نیمه اول مصدوم و از زمین خارج شد.

 

این هافبک 26 ساله، تا پیش از خدمت سربازی دوران درخشانی را در فولاد سپری می کرد اما پس از پیوستن به تراکتور، دچار نوسان شد و حالا امیدوار به تکرار روزهای خوش گذشته است

دیدگاه‌ها