کد خبر : 1495199 | 13 دی 1396 ساعت 17:13 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

آل نعمه: مساوی با پرسپولیس هم عالی است

مدافع سابق تیم ملی می گوید وضعیت تیممان بعد از تغییر مالکیت بهتر شده است .

آل نعمه: مساوی با پرسپولیس هم عالی است

به گزارش "ورزش سه" احمد آل نعمه یکی از بازیکنان با سابقه ی نفت تهران در رابطه با حضورش در نفت تهران، گفت : بعد از تغییر مالکیت و آمدن کادر فنی جدید ، مجموعه بازیکنان ، امیدوار به حل تمامی مشکلات شده اند .  ما در نیم فصل اول سختی بسیار زیادی را تحمل کردیم و وضعیت بسیار بدی در لیگ برتر داشتیم . حالا حضور مدیریت جدید باعث دلگرمی ما شده است .


ما بعد از جلسه ای که با هومن افاضلی داشتیم ، با روحیه ی مضاعف به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت و امیدوار به حل مشکلات هستیم . اما اگر مشکلات ما حل نشود و ادامه پیدا کند ، نه تنها من بلکه بقیه بازیکنان و حتی کادر فنی هم به فعالیت خود در نفت ادامه نخواهند داد . خود آقای افاضلی مربی خوبی هستند که در تیم های بزرگ و تیم ملی حضور داشته است و قطعا تمامی بچه های تیم را درک خواهد کرد .


آل نعمه در رابطه با بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت : بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت . در 2 ، 3 سال اخیر پرسپولیس قدرتمند ترین تیم ایران بوده است و فکر میکنم ما اگر بتوانیم مقابل این تیم به تساوی هم برسیم ، نتیجه ی خوبی کسب کرده ایم . بالاخره کادر فنی ما نزدیک به 4 ، 5 روز هست که تیم را تحویل گرفته است و زمان میخواهد تا ایده های تاکتیکی خودش را در تیم اجرا کند .


آل نعمه در آخر گفت : در این مدتی که مالکیت تیم عوض شده است ، تقریبا آرامش به تیم ما برگشته و نیار های روزمره و تمرینی تیم ما بر طرف شده است . فقط امیدوار هستم مالک جدید با پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان روحیه خوبی قبل بازی با پرسپولیس به ما بدهد . در این صورت بازیکنان تیم هم میتوانند این تیم را در لیگ برتر حفظ کنند و مانع سقوط آن به دسته پایین تر شوند .

 

دیدگاه‌ها